Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutValmistajien tukemat Ubuntu-tietokoneet: kannettavatietokone.fi uudet ja käytetyt sekä Lenovo-verkkokauppa
terve kaikille! sellasta ongelmaa tuli nyt eteen että kun amsn:ssä näkyy että on tullut sähköpostia ja klikkaa s.postin kuvaa niin tulee errori että mozilla url ei voi suorittaa tarkista asetukset. olen koittanut muuttaa asetuksia tuloksetta. oisko neuvoja??? niin palvelimena hotmail. ja toinen kysymys koskee evolutionia, mistä saan selville saapuvan/lähtevän postin palvelimet??? kiitos.
ja toinen kysymys koskee evolutionia, mistä saan selville saapuvan/lähtevän postin palvelimet???
terve kaikille! sellasta ongelmaa tuli nyt eteen että kun amsn:ssä näkyy että on tullut sähköpostia ja klikkaa s.postin kuvaa niin tulee errori että mozilla url ei voi suorittaa tarkista asetukset. olen koittanut muuttaa asetuksia tuloksetta. oisko neuvoja??? niin palvelimena hotmail. kiitos.
Lainaus käyttäjältä: samppa636 - 12.04.08 - klo:10.44terve kaikille! sellasta ongelmaa tuli nyt eteen että kun amsn:ssä näkyy että on tullut sähköpostia ja klikkaa s.postin kuvaa niin tulee errori että mozilla url ei voi suorittaa tarkista asetukset. olen koittanut muuttaa asetuksia tuloksetta. oisko neuvoja??? niin palvelimena hotmail. kiitos.Vaihda amsn asetuksista tuo mozilla url% poisvaihda se firefox url%
Lainaus käyttäjältä: Tyranido - 12.04.08 - klo:13.39Vaihda amsn asetuksista tuo mozilla url% poisvaihda se firefox url% Sanoin sen juuri tuossa edellisessä viestissä. -.-'
Vaihda amsn asetuksista tuo mozilla url% poisvaihda se firefox url%