Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutUusimmat julkaisut: 24.04.1 LTS (suositeltu, 29.8.2024) ja 24.10 - Ubuntun 20-vuotisjulkaisu! (10.10.2024).
Toimi mainiosti, kunnes...Ubuntu jäätyi, kesken päivityksen. Nyt en enään saa yhdistettyä internettiin. Käytössä Soneran adsl :|
Mitä tuota sivustoa lueskelin niin tämä ohjelma ilmeisesti tekee kovalevylle tiedoston, aivan kuten virtuaalikoneetkin. Näin ollen osiointia ei tarvitse suorittaa ?
Voisihan sitä varmaan lisätä jonnekkin ohjeisiin vaihtoehtoisena asennustapana..muistaa laittaa vaan pari tälläistäomalla vastuulla tekstiä joukkoon
Mulla on nyt ollu noin kuukauden tuo ubuntu asennettuna windowsin sisällä. Oon vaan miettinyt että pyöriikö toi ubuntu nyt omana itsenään vai windowsin "sisällä"? Aloitus valikossa voin valita normaalisti käytänkö windows xp:tä vai ubuntua..
Onkos tuolla "turvallista" sitten surffata netissä nyt, eli tarttuuko virukset? Tein palomuuritestin tuola http://probe.hackerwatch.org/probe/probe.asp ja sielä oli 7 oranssia ja 2 vihreää.. Mitä olen kuullut niin pitäisi kaikki olla ubuntulla vihreenä Saan XP:llä saman tuloksen.