Kirjoittaja Aihe: Safarilla  (Luettu 3576 kertaa)

Tomin

  • Palvelimen ylläpitäjä
  • Käyttäjä / moderaattori+
  • Viestejä: 11443
    • Profiili
    • Tomin kotisivut
Safarilla
« : 25.03.08 - klo:21.56 »
Safarilla, mutta silti ei villieläinten äänet kuulu... :(
Juu kyllähän tämä Safari Winellä pyörii. "Vähän" hidas toisin on eikä sovi oikeaan surffaukseen ja muutenkin Opera on kyllä parempi. Että ei kiinnosta, kunhan kokeilin.
Acid 3 menee ihan kivasti. Acid 3: 75/100
Lataus: http://www.apple.com/safari/download/
Automaattinen allekirjoitus:
Lisäisitkö [RATKAISTU] ketjun ensimmäisen viestin aiheeseen ongelman ratkettua, kiitos.

Antifilatelisti

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 258
    • Profiili
Vs: Safarilla
« Vastaus #1 : 25.03.08 - klo:22.11 »
olen ymmärtänyt että safari olisi kai nopein selain ainakin wintoosalla, jos ei FF beta 4 oteta huomioon. Että semmosta.

Lainaus
Safarilla, mutta silti ei villieläinten äänet kuulu..
jaa ei tyhjä poissa
Lainaus
Että ei kiinnosta, kunhan kokeilin.
sasse

UbunTux

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2046
  • KubunTux
    • Profiili
Vs: Safarilla
« Vastaus #2 : 25.03.08 - klo:22.13 »
Safarilla, mutta silti ei villieläinten äänet kuulu... :(
Juu kyllähän tämä Safari Winellä pyörii. "Vähän" hidas toisin on eikä sovi oikeaan surffaukseen
Juu piti kokeilla. Ei ikkunakehyksiä näkynyt (alt pohjassa liikkui), mutta nopeesti rullasi (ihan oikeasti). Kalpenee kyllä todella monelle selaimelle asetuksien ja ominaisuuksien puolesta, eikä työkaluriviäkään voinut säätää. Ei selvittänyt minun testiä pisteet: 10/100  ;D Täytyi laskea vähän pisteitä, kun kehui olevansa paras selain (voi tsiisus tota Applea)  ::)
KDE neon
Uudempaa KDE:tä Ubuntulla

_Pete_

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1836
  • Fufufuuffuuu
    • Profiili
Vs: Safarilla
« Vastaus #3 : 26.03.08 - klo:06.41 »
olen ymmärtänyt että safari olisi kai nopein selain ainakin wintoosalla, jos ei FF beta 4 oteta huomioon. Että semmosta.

Eli Operan slogani "Fastest browser on Earth" ei enää pidäkkään paikkaansa? Nyyhkis!


Juuso

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 156
    • Profiili
Vs: Safarilla
« Vastaus #4 : 26.03.08 - klo:07.39 »
Opera on kaukana nopeasta selaimesta, firefoxikin vie mennen tullen. Mutta kokeilkaas webkit epiphanya, itse sain sillä acid testistä 85/100 :)

Tomin

  • Palvelimen ylläpitäjä
  • Käyttäjä / moderaattori+
  • Viestejä: 11443
    • Profiili
    • Tomin kotisivut
Vs: Safarilla
« Vastaus #5 : 26.03.08 - klo:17.31 »
olen ymmärtänyt että safari olisi kai nopein selain ainakin wintoosalla, jos ei FF beta 4 oteta huomioon. Että semmosta.
Ehkä Windowsilla, muttei Winellä unix-järjestelmissä. Onko muuten FF3:sta jo beta 4:sta? Luulin että vasta eka beta on ulkona.
Safarilla, mutta silti ei villieläinten äänet kuulu... :(
Juu kyllähän tämä Safari Winellä pyörii. "Vähän" hidas toisin on eikä sovi oikeaan surffaukseen
Juu piti kokeilla. Ei ikkunakehyksiä näkynyt (alt pohjassa liikkui), mutta nopeesti rullasi (ihan oikeasti). Kalpenee kyllä todella monelle selaimelle asetuksien ja ominaisuuksien puolesta, eikä työkaluriviäkään voinut säätää. Ei selvittänyt minun testiä pisteet: 10/100  ;D Täytyi laskea vähän pisteitä, kun kehui olevansa paras selain (voi tsiisus tota Applea)  ::)
Hidas silleensä, että lataa ja "koostaa" niitä sivuja kauan. Aika huonot pisteet sai. Siis jos tuo oli Acid 3 testistä.
olen ymmärtänyt että safari olisi kai nopein selain ainakin wintoosalla, jos ei FF beta 4 oteta huomioon. Että semmosta.
Eli Operan slogani "Fastest browser on Earth" ei enää pidäkkään paikkaansa? Nyyhkis!
Minusta tämä on kyllä ihan riittävän nopea. En tiedä miten paljon FF 3 on nopeampi kun en ole käyttänyt. Tässä kun on niin paljon hyviä ominaisuuksia. Ja 9.50 pitäisi olla nopeampi, mutta en tiedä pärjääkä FF:lle.
Opera on kaukana nopeasta selaimesta, firefoxikin vie mennen tullen. Mutta kokeilkaas webkit epiphanya, itse sain sillä acid testistä 85/100 :)
Aika hyvät pisteet olet saanut, minä en saanut yhtään parempia kuin FF2:lla.
Minusta Epiphany on nopea, muttei pärjää käytettävyyessä Operalle.
Automaattinen allekirjoitus:
Lisäisitkö [RATKAISTU] ketjun ensimmäisen viestin aiheeseen ongelman ratkettua, kiitos.

Klapikone

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 104
  • ubuntu 7.10 ja 8.10
    • Profiili
Vs: Safarilla
« Vastaus #6 : 26.03.08 - klo:17.43 »
Lainaus
Onko muuten FF3:sta jo beta 4:sta? Luulin että vasta eka beta on ulkona

Kyllä tuo beta nelonen on jo tullut  ja käytännössä firefox 3 on siis viimeistä silausta vaille valmis.
ad augusta per angusta

Tomin

  • Palvelimen ylläpitäjä
  • Käyttäjä / moderaattori+
  • Viestejä: 11443
    • Profiili
    • Tomin kotisivut
Vs: Safarilla
« Vastaus #7 : 26.03.08 - klo:17.48 »
Ai jaa... Olen sitten ajasta jäljessä... ;)
Mahtaakohan tuo kolmonen olla Hardyssa valmiiksi kakkosen tilalla?
Automaattinen allekirjoitus:
Lisäisitkö [RATKAISTU] ketjun ensimmäisen viestin aiheeseen ongelman ratkettua, kiitos.

Klapikone

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 104
  • ubuntu 7.10 ja 8.10
    • Profiili
Vs: Safarilla
« Vastaus #8 : 26.03.08 - klo:18.10 »
Ai jaa... Olen sitten ajasta jäljessä... ;)
Mahtaakohan tuo kolmonen olla Hardyssa valmiiksi kakkosen tilalla?
Jep, Tuo firefox 2 on  korvattu  hardyssä  Firefox 3:lla
ad augusta per angusta

kriitikko

  • Vieras
Vs: Safarilla
« Vastaus #9 : 26.03.08 - klo:22.19 »
Ei Safari, mutta Opera ... Opera and the Acid3 Test

Juuso

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 156
    • Profiili
Vs: Safarilla
« Vastaus #10 : 26.03.08 - klo:22.42 »
Opera on kaukana nopeasta selaimesta, firefoxikin vie mennen tullen. Mutta kokeilkaas webkit epiphanya, itse sain sillä acid testistä 85/100 :)
Aika hyvät pisteet olet saanut, minä en saanut yhtään parempia kuin FF2:lla.
Minusta Epiphany on nopea, muttei pärjää käytettävyyessä Operalle.

Huomioi sana webkit. Se on selainmoottori, lähes jokaisella webkit selaimella tulee vähintään tuommoiset pisteet. Googletappas niin selkiää.

kriitikko

  • Vieras