Kirjoittaja Aihe: Vastauksen häipyminen kesken kirjoittamisen  (Luettu 2147 kertaa)

AlbertRetro

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1084
  • Puun uudelleenistutus auttaa usein... <resetointi>
    • Profiili
Vastauksen häipyminen kesken kirjoittamisen
« : 10.03.08 - klo:17.14 »
Onko mitään tehtävissä tämän foorumin vastausviestin häviämisen jälkeen?
Joku kello sen katkaisee ja ilmoittaa että kupeksit liian kauan...
Tuolla se taitaa olla lymyilemässä jossain välimuistissa, mutta miten sen sieltä etsii... kun ei osaa.
Harmittavaa kun kesken kaiken ilman varoitusta on melkein valmis homma hukassa.   :( ???
    "...minä mikään viisas ole, tahdon elää vain kuin ihminen..."   http://forum.ubuntu-fi.org/index.php?topic=22423.new#new  counter.li.org #417588

gdm

  • Sitä saa mitä tilaa...
  • Käyttäjä
  • Viestejä: 4363
    • Profiili
    • Keskustelualueiden säännöt
Vs: Vastauksen häipyminen kesken kirjoittamisen
« Vastaus #1 : 10.03.08 - klo:17.44 »
Voisiko auttaa tällainen yksinkertainen asia, kirjaudu ulos->kirjaudu sisään
istunnon pituus[60]
pysy aina kirjautuneena sisään [X] <--- tuossa kohtaa täppä
« Viimeksi muokattu: 10.03.08 - klo:17.57 kirjoittanut GoddamnDevil »
Lisää [Ratkaistu] aloitusviestiin jos ongelmasi selviää!
Saamasi tuki on ilmaista, joten älä vaadi tai uhkaile saadaksesi apua!

Jallu59

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3430
    • Profiili
Vs: Vastauksen häipyminen kesken kirjoittamisen
« Vastaus #2 : 10.03.08 - klo:17.54 »
Jotta y.o. neuvo toimisi, pitää sitten keksien(cookies) olla säilytettynä Firefoxissa vähän pidempään kuin selaimen sulkemiseen saakka. Oletusasetuksilla pitäisi kyllä toimia.

Terveisin
Jallu59
Jari J. Lehtinen, Wanhempi (iki?)tietoteekkari & tietotekniikkakonsultti Turust, P4-HT / 3,0 GHz, Intel945 IGP 226MB & 4GBram & UbuntuStudio 14.04. Toshiba Satellie 50-C, i5 dual-core 2,3GHz, ubuntu-mate 16.04 LTS

AlbertRetro

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1084
  • Puun uudelleenistutus auttaa usein... <resetointi>
    • Profiili
Vs: Vastauksen häipyminen kesken kirjoittamisen
« Vastaus #3 : 10.03.08 - klo:22.52 »
Voisiko auttaa tällainen yksinkertainen asia, kirjaudu ulos->kirjaudu sisään
istunnon pituus[60]
pysy aina kirjautuneena sisään [X] <--- tuossa kohtaa täppä
Sori, meni myöhäseks, yritin simuloida tilanteen valokuvaamista varten uusiks,vaan eipä onnannu.
Ei se siis koko istunto katkennu. Vain tämä vastaustoiminto. Tämä jota tässä juuri nyt kirjoitan.
Näytti jotain punaista ilmoitustaan ja siinä kaikki. eli koneessa ei ole rikki siis mitään missään...
Käyttäjä on vain hidas. ;) Time out? voisi olla tään jutun nimi jotenkin.

Utelin siis sitä välimuistia, johon nyt tämä näppäys menee tällä kirjoitushetkellä... :)
Ymmärrän että näppäimistöllä on ensin oma puskurinsa, senjälkeen...?
Tämä foorumin oma tekstinkäsittely on kait myös jossain cache-nimisessä paikassa...
josta ois kiva päästä pelastamaan se silmien alta poistunut...

Firefoxin about:cache tempun opin jo äsken, mutta siel ei ollu kuin osoitteita, ei sitä mun tekstiä,tietty.

Palaan asiaan kunhan ilmiö iskee uusiksi, ja saan jotain dokumentoitua, nouhätä!
    "...minä mikään viisas ole, tahdon elää vain kuin ihminen..."   http://forum.ubuntu-fi.org/index.php?topic=22423.new#new  counter.li.org #417588

AlbertRetro

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1084
  • Puun uudelleenistutus auttaa usein... <resetointi>
    • Profiili
Vs: Vastauksen häipyminen kesken kirjoittamisen (Ratkaistu)
« Vastaus #4 : 14.03.08 - klo:14.23 »
Nohniin!
Olin aivan eksyksissä sen soppani kanssa. Selaimet ne vain kaatuili rytinällä ja apu oli lähempänä tietty kuin se entinen puhe-elin! :)
Tulipahan nyt samaan syssyyn otettua tuo Googlen Picasakin käyttöön, jotta sain kuvan  simuloidusta ilmoitustapahtumasta tänne asti näkymään.

http://picasaweb.google.fi/AlbertRetro/UBUNTU_GUTSY_X64_0803?authkey=Fa6bvs8PbMU
Osasinkohan sen sinne oikein asettaa... Kertokaa jos on jotain pielessä...

Lainaus
Voisiko auttaa tällainen yksinkertainen asia, kirjaudu ulos->kirjaudu sisään
istunnon pituus[60]
pysy aina kirjautuneena sisään [X] <--- tuossa kohtaa täppä

Kyllä mulla siellä aina täppä on ollu. Viikon verran on jo norkoiltu täällä foorumilla, näyttää laskuri. HuH.

Lainaus
Jotta y.o. neuvo toimisi, pitää sitten keksien(cookies) olla säilytettynä Firefoxissa vähän pidempään kuin selaimen sulkemiseen saakka. Oletusasetuksilla pitäisi kyllä toimia.
Jallu on aina oikeassa.
Sieltä pulpahti kait täytekakkukin lopuksi. Eli seuraavan kerran kun availin selaimia, niin kaikki ne edellisen päivän tekstit löyty taas, ja siinä vastauslaatikossaankin vielä. Olin äimänä. Useammin kuin kerran. :P Olin päivänmittaan kait saanut auottua useamman selaimen  yhtäaikaa päällekkäin. Ihmekös tuo sitten, jos lopuksi tapahtuu vallan kummia, ja Kompakista hyytyy puhti. Eikä sitten muuten sammunu vapaaehtoisesti sen jälkeen enää tää konekaan.
Nyttemmin olen painellut tuota ReloadCurrentPage-nappia aina silloin tällöin, jottei tuo sama enää yllättäisi.
Ja jos toistuisikin, niin tuosta History-valikosta napsahtaa homma taas takaisin ennalleen.
Kuinka pitkä se katkaisuviive oikeeesti on, tietäiskö joku?  Kysyy muuten vaan utelias. Ja Kiitokset.
« Viimeksi muokattu: 14.03.08 - klo:15.28 kirjoittanut AlbertRetro »
    "...minä mikään viisas ole, tahdon elää vain kuin ihminen..."   http://forum.ubuntu-fi.org/index.php?topic=22423.new#new  counter.li.org #417588