Kirjoittaja Aihe: Nokia N73 + bluetooth, miltä operaattorilta mobiililiitymä ja x-perience?  (Luettu 1856 kertaa)

uhappo

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1029
  • Sissos
    • Profiili
    • Urkin sivut
Elikkäs, ei toi mokkula kiiinnosta niin paljoa kun tota omaa luuria vois käyttää modeemina.

Eli jummarsinko hyvin:

N73 ja bluetooth -> näillä vois saada järkevästi langattoman netin toimimaan?

Oon tota Elisan dataliittymää katellu, mut mulla on luurissa DNA;n liittymä joten sitä ei varmaan siihen saa "päälle"?

Eli DNA pitäis sit ottaa?

Anyway, jollain on varmaan tästä kontekstista kokemusta niin voitteko vähän kertoo missä mennään ja miten.

tänks
HP i7-pohjainen desktop ja itsekasattu i7-pohjainen desktop, uusin ubuntu 64bit
Ubuntu since 2008 Feb

peran

  • Vieras
Tuollahan on ko:ta kokeiltu, joten voit kokeilla ennen liittymän ostoa sitä.
http://wiki.ubuntu-fi.org/Matkapuhelin_modeemina

Anssi

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1342
    • Profiili
itselläni on E70 ja siinä dna:n liittymä datapaketilla ja matkanpäällä olen sillä surffaillu... hyvin on toiminu. hinnoissa nyt ei ole eroa onko dna elisa vai saunalahti verkoissa on tietysti eroa enkä menisi kumpaakaan sanomaan paremmaksi riippuu aivan siitä missä asut. ja miten ruuhkainen verkko on siellä. eli jos asut dna:n 3g alueella toiminnassa ei ole eroa (dna ja elisa käyttävät saman merkkisiä tukiasemia niin tuskin niissä kummoisia eroja on). tarkista minkä tasoinen verkko on siellä missä sitä ajattelit käyttää ja tee valinta sen pohjalta. (huom dna ja saunalahti antavat mokkulan ilmaiseksi tällä hetkellä tosin sopimus on määräaikainen).

ja kuinka saada toimimaan siihen saitkin ohjeet jo.

uhappo

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1029
  • Sissos
    • Profiili
    • Urkin sivut
itselläni on E70 ja siinä dna:n liittymä datapaketilla ja matkanpäällä olen sillä surffaillu... hyvin on toiminu. hinnoissa nyt ei ole eroa onko dna elisa vai saunalahti verkoissa on tietysti eroa enkä menisi kumpaakaan sanomaan paremmaksi riippuu aivan siitä missä asut. ja miten ruuhkainen verkko on siellä. eli jos asut dna:n 3g alueella toiminnassa ei ole eroa (dna ja elisa käyttävät saman merkkisiä tukiasemia niin tuskin niissä kummoisia eroja on). tarkista minkä tasoinen verkko on siellä missä sitä ajattelit käyttää ja tee valinta sen pohjalta. (huom dna ja saunalahti antavat mokkulan ilmaiseksi tällä hetkellä tosin sopimus on määräaikainen).

ja kuinka saada toimimaan siihen saitkin ohjeet jo.

Danke für info. Nokialaisesta on vielä puoli vuotta kytkymaksuja jäljellä, en kyllä enää ota kytkyllä mitään jos ei oo ihan pakko. Joten mokkula on pelistä potkittu pois. Katotaas saanko tämän viikon aikana hankittua liittymän ja saanko paketi kuosiin, kerron kyllä syvistä tuntemuksista täällä päin kuinka urpolle kävi.
HP i7-pohjainen desktop ja itsekasattu i7-pohjainen desktop, uusin ubuntu 64bit
Ubuntu since 2008 Feb