Kirjoittaja Aihe: Ikkunaluettelo ongelma (compiz fusion)  (Luettu 2922 kertaa)

Anssi

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1342
    • Profiili
Ikkunaluettelo ongelma (compiz fusion)
« : 02.03.08 - klo:21.02 »
eli käytössä on compiz fusion ja ongelma on sellainen että jokin ohittaa tuon ikkunaluettelon asetuksen mihin olen laittanut että ikkunat näytetään vain siinä työ tilassa missä ne sijaitsevat. onglema ei ole suuri mutta jos on monta ohjelmaa ja ikkunaa auki niin tuo paneli loppuu kesken eikä auta vaikka järjestelisikin niitä eri työpöydille.

olisko ideaa?

jori52

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2047
    • Profiili
Vs: Ikkunaluettelo ongelma (compiz fusion)
« Vastaus #1 : 02.03.08 - klo:21.11 »
eli käytössä on compiz fusion ja ongelma on sellainen että jokin ohittaa tuon ikkunaluettelon asetuksen mihin olen laittanut että ikkunat näytetään vain siinä työ tilassa missä ne sijaitsevat. onglema ei ole suuri mutta jos on monta ohjelmaa ja ikkunaa auki niin tuo paneli loppuu kesken eikä auta vaikka järjestelisikin niitä eri työpöydille.

olisko ideaa?

Auttaisiko jos teet kokonaan uuden paneeli johon laitat vain ikkunavalitsimen.
Muistaakseni Mandrivassa sai sarjoitettua ikkunat siten että ne oli rivittäin, en tiedä pystyykö Ubuntu samaan.

Terveisin jori52
Linux counter #348392
 Asus G750JW ja ubuntu 13.10

Anssi

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1342
    • Profiili
Vs: Ikkunaluettelo ongelma (compiz fusion)
« Vastaus #2 : 02.03.08 - klo:21.22 »
Auttaisiko jos teet kokonaan uuden paneeli johon laitat vain ikkunavalitsimen.
Muistaakseni Mandrivassa sai sarjoitettua ikkunat siten että ne oli rivittäin, en tiedä pystyykö Ubuntu samaan.

Terveisin jori52

no lisäpaneli vie lisää tilaa ruudulta. sikäli se ei toimi ratkaisuna... ja kun enemmän on ongelma se että pitäisi saada ohjelmat lajiteltua sijainnin mukaan(työpöydän). tosin jos opettelis tuota AWN:ää käyttämään enemmän kun siinä se toimii, mutta toisaalta se on vielä niin puginen että on enemmänkin koriste kuin työkalu.

jori52

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2047
    • Profiili
Vs: Ikkunaluettelo ongelma (compiz fusion)
« Vastaus #3 : 02.03.08 - klo:21.35 »
Auttaisiko jos teet kokonaan uuden paneeli johon laitat vain ikkunavalitsimen.
Muistaakseni Mandrivassa sai sarjoitettua ikkunat siten että ne oli rivittäin, en tiedä pystyykö Ubuntu samaan.

Terveisin jori52

no lisäpaneli vie lisää tilaa ruudulta. sikäli se ei toimi ratkaisuna... ja kun enemmän on ongelma se että pitäisi saada ohjelmat lajiteltua sijainnin mukaan(työpöydän). tosin jos opettelis tuota AWN:ää käyttämään enemmän kun siinä se toimii, mutta toisaalta se on vielä niin puginen että on enemmänkin koriste kuin työkalu.

Eikös compizsissä ole mahdollista laittaa auki olevat ikkunat viuhkaksi (niinkuin kirjan sivuiksi ja sieltä aukaisisi tarvittaessa itse en käytä compizia omassa systeemissä (Hardy alpha5) eivät toimi vielä tarpeeksi hyvin.

Terveisin jori52
Linux counter #348392
 Asus G750JW ja ubuntu 13.10

gdm

  • Sitä saa mitä tilaa...
  • Käyttäjä
  • Viestejä: 4363
    • Profiili
    • Keskustelualueiden säännöt
Vs: Ikkunaluettelo ongelma (compiz fusion)
« Vastaus #4 : 03.03.08 - klo:08.41 »
Gnomessa onnistuu tällä tavalla, jos olen oikein ymmärtänyt, paneelin koko pitää olla 50
sovelluksia auki 13

ja vielä compizin shift switcher (scale plugin olisi toinen)
http://www.aijaa.com/v.php?i=1694118.png
Lisää [Ratkaistu] aloitusviestiin jos ongelmasi selviää!
Saamasi tuki on ilmaista, joten älä vaadi tai uhkaile saadaksesi apua!

Anssi

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1342
    • Profiili
Vs: Ikkunaluettelo ongelma (compiz fusion)
« Vastaus #5 : 03.03.08 - klo:11.19 »
kiitos vastauksista, mutta käytän jo monen moisia purkka ratkaisuja tuohon ongelmaan. nyt eniten kiinnostaisi ongelman poisto. eli tietääkö joku combiz:n asetuksista kohdan joka voisi vaikuttaa tuohon (itse en ole löytänyt) tai jonkin muun asetus valikon joka asiaan vaikuttaa?

siis ongelma oli se että ikkunaluettelossa on pakotetusti asetus että se näyttää kaikkien työpöytien ikkunat ja tämän tahtoisin pois. itse paneli apletissa tuo asetus on pois päältä, mutta sillä ei ole vaikutusta tuohon. eli epäilen että combiz ohittaa kyseisen asetuksen jotenkin.