Kirjoittaja Aihe: Joost nyt jo kubuntuun (ja muihin)?  (Luettu 2623 kertaa)

JPietilä

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 15
    • Profiili
Joost nyt jo kubuntuun (ja muihin)?
« : 02.03.08 - klo:08.10 »
Tätä keskustelua ei olekkaan pitkään aikaan käyty. Eli onko nyt jo joku saanut asennettua joostin linuxiin? Minulla asennus menee ihan hyvin, mutta siten valittaa että tarvitaan vähintään xp.

rooger

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 72
    • Profiili
Vs: Joost nyt jo kubuntuun (ja muihin)?
« Vastaus #1 : 02.03.08 - klo:10.00 »
Sama virsi vielä menossa Joostilla, tutkitaan mahdollisuuksia muille alustoille kuin Win/Mac. Onkohan kukaan testannut virtualboxilla?
Fedora/OpenSuse/Ubuntu

Tomin

  • Palvelimen ylläpitäjä
  • Käyttäjä / moderaattori+
  • Viestejä: 11468
    • Profiili
    • Tomin kotisivut
Vs: Joost nyt jo kubuntuun (ja muihin)?
« Vastaus #2 : 02.03.08 - klo:10.32 »
Tätä keskustelua ei olekkaan pitkään aikaan käyty. Eli onko nyt jo joku saanut asennettua joostin linuxiin? Minulla asennus menee ihan hyvin, mutta siten valittaa että tarvitaan vähintään xp.

Asensitko Winellä Windows version? No sitten Sovellukset > Wine > Configure Wine > Sovellukset-välilehti > Windowsin versio kohdassa valitse Windows XP
Automaattinen allekirjoitus:
Lisäisitkö [RATKAISTU] ketjun ensimmäisen viestin aiheeseen ongelman ratkettua, kiitos.

COBHC

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 72
    • Profiili
Vs: Joost nyt jo kubuntuun (ja muihin)?
« Vastaus #3 : 02.03.08 - klo:12.30 »
Juu...

Allekirjoittaneela winXP virtualboxissa ja kokeilin joostin asennusta, asennus ok mutta kun käynnistän niin......valittelee direct3D:n puuttumista.....eli ei mennyt kovin hyvin.... :D

T: COB

JPietilä

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 15
    • Profiili
Vs: Joost nyt jo kubuntuun (ja muihin)?
« Vastaus #4 : 02.03.08 - klo:14.34 »
Tätä keskustelua ei olekkaan pitkään aikaan käyty. Eli onko nyt jo joku saanut asennettua joostin linuxiin? Minulla asennus menee ihan hyvin, mutta siten valittaa että tarvitaan vähintään xp.

Asensitko Winellä Windows version? No sitten Sovellukset > Wine > Configure Wine > Sovellukset-välilehti > Windowsin versio kohdassa valitse Windows XP
jep jep. Tuli sitten uusi onkelma. No ei kai sitten auta kuin odottaa.