Kirjoittaja Aihe: Openoffice.org ikkunaan [RATKAISIN]  (Luettu 1700 kertaa)

idiootti

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 96
    • Profiili
Openoffice.org ikkunaan [RATKAISIN]
« : 29.02.08 - klo:18.36 »
Hej.

Eli sellainen pitäisi saada selville, että miten openofficen saa omaan ikkunaansa. Se meinaan menee automaattisesti fullscreenille, jossa se ei oikeastaan toimi. Olen yrittänyt asentaa uudestaan apt-getillä ja deb paketeilla, mutta sama ongelma. Kiitän avustanne.

Edit:

OK, ratkaisin jo ongelman: Melko yksinkertaista, piti sulkea compiz... Tää tuntuu nykyään olevan vastaus kaikkiin ongelmiini. :)

Edit 2:

kk, eli vielä selvennykseksi teille muille nvidia faneille, se on nvidian ajureiden vika... Moni ohjelma bugaa tälläin nvidia+compiz yhdistelmän ollessa päällä. Joissain tapauksissa sen voi ratkaista vähän xorg.conf tiedostoo muokkaamalla, mutta openoffice tapauksessa en löytänyt tälläistä ratkaisua, joten joudun pistää compizen pois päältä siksi aikaa kun teen sillä hommia. Toivottavasti oli jollekkin muullekkin apua tästä.
« Viimeksi muokattu: 29.02.08 - klo:19.08 kirjoittanut idiootti »

Ville Pöntinen

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2078
    • Profiili
Vs: Openoffice.org ikkunaan
« Vastaus #1 : 29.02.08 - klo:18.49 »

Näppäinkomento on Ctrl + Shift + J. Toimiiko?

idiootti

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 96
    • Profiili
Vs: Openoffice.org ikkunaan
« Vastaus #2 : 29.02.08 - klo:18.56 »
ei toimi Ctrl+Shift+J. Se menee... öh.. vielä enemmän fullscreeniin, vähän vaikeaa selittää. mutta esimerkiksi ooficce -calc toimii ihan oikein. Sinäänsä se että se on fullscreenissä ei haittaa minua, mutta yksikään nappi yläpalkeissa ei toimi, ja se vaikeuttaa asiaa HIEMAN. Heti kun pistän kursorin yläpalkkiin, koko ohjelma rupeaa vilkkumaan parikertaa sekunnissa, ja mikään niistä napeista ei tee sitten yhtään mitään. Eli kaikki pitää tehä pikanäppäimillä, jopa ohjelman sulkeminen, eli se vähän vaikeuttaa asioita.

gdm

  • Sitä saa mitä tilaa...
  • Käyttäjä
  • Viestejä: 4363
    • Profiili
    • Keskustelualueiden säännöt
Vs: Openoffice.org ikkunaan [RATKAISIN]
« Vastaus #3 : 01.03.08 - klo:05.19 »
Mulla on sitten varmaan maanantai versio openofficesta kun ei tuota tapahdu minulla ollenkaan :(
Lisää [Ratkaistu] aloitusviestiin jos ongelmasi selviää!
Saamasi tuki on ilmaista, joten älä vaadi tai uhkaile saadaksesi apua!