Olen samaa mieltä Applesta, niin amerikkalainen että...
Mutta minulla on Nokian kännykkä, ja olen sitä mieltä että se olisi Nokian tehtävä järjestää kohtuullinen ajuri puhelimen liittämiseksi nettiin.
Heillä on siihen parhaat edellytykset. Onko amerikantauti iskenyt myös Nokiaan.
Todennäköisesti ajurit olisivat valmiit monille alustoille, jos tarvittava tieto olisi ollut helposti saatavilla. Nyt lienee estetty ohjelmistolisensseillä t.m.s. Onhan ohjelmia ennenkin käännetty eri alustojen välillä. Sinne ylös ei ole asiakkaiden ääni vielä kuulunut!
Katselin hiukan Nokin Open Sourge foorumia, olihan siellä projekteja mutta enpä huomannut LinuxSuite'a tai vastaavaa.
Voi olla että Nokian puhelimen liittäminen Linuksiin on helppo niille jotka osaa riittävästi. Ehkä joku vain tekasee itsellleen pienen scriptin. Itse olen riippuvainen hyvistä ohjeista. Edes niitä ei löydy Nokian sivuilta enkä ole törmännyt niihin muuallakaan. Voi olla että joku muu on jo ne tehnyt!
Applen ohjeet olivat selkeät ja homma toimi heti. Ohjeet olivat tuskin Nokia tekosia mutta ne löytyivät Nokian sivuita. Nyt pärjään mutta olisi pitänyt saada toimimaan jo kauan sitten.
Lähtisin vieläkin mielenosoitukseen jos joku semmosen aikaan saisi. Ehkäpä se ääni näin kuuluisi sinne yläkerroksiinkin!
Kävi allekirjoittamassa sev avoinlinux adressin, tulipahan otakin tehtyä.