Kirjoittaja Aihe: Mplayer Mozilla plug-in  (Luettu 3584 kertaa)

LeP.

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 53
    • Profiili
Mplayer Mozilla plug-in
« : 21.01.06 - klo:16.31 »
Siis eli olen asentanut mplayerin ja muuten se toimii, mutta kun menen jotakin videota netissä katsomaan nii se lataa sen mutta mitää ei näy. Yläkulmassa kyllä lukee että se muka näyttäisi sitä videota vaikaa ruutu on vain harmaa. Missä vika?
« Viimeksi muokattu: 21.01.06 - klo:16.33 kirjoittanut LeP. »

mihatsu

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 77
    • Profiili
Re: Mplayer Mozilla plug-in
« Vastaus #1 : 21.01.06 - klo:17.40 »
Siis eli olen asentanut mplayerin ja muuten se toimii, mutta kun menen jotakin videota netissä katsomaan nii se lataa sen mutta mitää ei näy. Yläkulmassa kyllä lukee että se muka näyttäisi sitä videota vaikaa ruutu on vain harmaa. Missä vika?

Tämä nyt ihan hatusta vedetty mutta jos yrität kattoa wmv filuja joltain sivulta niin pitää olla asennettuna myös win32codecs.

Mika

StifMaster

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 32
    • Profiili
Re: Mplayer Mozilla plug-in
« Vastaus #2 : 13.10.06 - klo:23.39 »
Lainaus
Tämä nyt ihan hatusta vedetty mutta jos yrität kattoa wmv filuja joltain sivulta niin pitää olla asennettuna myös win32codecs.
Mika

Mika tarkoitat varmaan w32codecs. Paitsi että tätäkään ei repoista löydy... mistäthän sen muute sais?
ASrock ALive E-Sata2|AMD Athlon64 4200+ x2|4Gb 800RAM|ATi Radeon HD3870 512Mb GDDR4|Ubuntu 8.04|

janne

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 5150
    • Profiili
Re: Mplayer Mozilla plug-in
« Vastaus #3 : 14.10.06 - klo:00.21 »
Mika tarkoitat varmaan w32codecs. Paitsi että tätäkään ei repoista löydy... mistäthän sen muute sais?

se löytyy plf:n repoista:
http://doc.ubuntu-fr.org/doc/plf
Janne

GoRDoN

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 62
    • Profiili
Re: Mplayer Mozilla plug-in
« Vastaus #4 : 14.10.06 - klo:11.33 »
Mulla myös videot näkyy joskus harmaina, kun käy jollain toisella tabilla ja tulee takaisin. Tähän asti on kuitenki aina auttanu se että klikkaa hiiren oikeella siihen videoon.

Sahtor

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 155
    • Profiili
Re: Mplayer Mozilla plug-in
« Vastaus #5 : 14.10.06 - klo:19.24 »
Kokeile oikealla napilla valita Configure. Video output = xv ja audio output = alsa.

Totem plugin pitää kanssa poistaa jos haluaa mplayer:n hoitavan kaikki videot.