Kirjoittaja Aihe: KDE:n ominaisuus? Ylimääräisiä pisteitä näytöllä  (Luettu 1497 kertaa)

larpa

• Vieras
Olen tässä vasta jonkin aikaa käyttänyt KDE:tä ja nyt huomasin:
Näytön ylälaidassa on neljä mustaa pistettä noin kahdeksan sentin välein.
Pisteet eivät ole taustakuvaa ja ovat halkaisijaltaan noin 2mm ja muodoltaan neliöitä.
Pisteet esiintyvät myös pelatessa esimerkiksi supertuxia(hieman isompina vain, koska resoluutio pienempi) tai ollessani firefoxilla netissä.
Gnomessa ei näitä pisteitä ole.
Pisteet "välkyttelevät" välillä kun tietokone lataa.
Mitä nämä pisteet ovat? Tahois niistä eroon.  ???

Risto H. Kurppa

• Käyttäjä
  • Useita Kubuntuja ajossa.
    • Profiili
    • http://risto.kurppa.fi
Vs: KDE:n ominaisuus? Ylimääräisiä pisteitä näytöllä
« Vastaus #1 : 05.02.08 - klo:22.59 »
Saatko ne ruutukaappaukseen näkyviin? Pistä tänne näytille..

r
UUSI UBUNTUN KÄYTTÄJÄ: SÄÄSTÄ AIKAASI LUKEMALLA  -> TÄMÄ <-

peran

• Vieras
« Vastaus #2 : 05.02.08 - klo:23.26 »
Ainakin kerran täällä kysyttiin samantapaisella ongelmalla, silloin ongelmaksi paljastui näyttökortin lämpeneminen. Tosin viallinen näyttömuistinkin voisi kuvitella tekevän vastaavia.

Mikäli siis kyseessä pöytäkone, kannattaa näytönohjaimen kortista puhaltaa pölyt pois, jos ei ole suljettua mallia.

larpa

• Vieras
« Vastaus #3 : 07.02.08 - klo:07.29 »
Ainakin kerran täällä kysyttiin samantapaisella ongelmalla, silloin ongelmaksi paljastui näyttökortin lämpeneminen. Tosin viallinen näyttömuistinkin voisi kuvitella tekevän vastaavia.

Mikäli siis kyseessä pöytäkone, kannattaa näytönohjaimen kortista puhaltaa pölyt pois, jos ei ole suljettua mallia.

Itse ajattelin samansuuntaista, eli että onko mun näytönohjain tekemässä temppunsa mulle ja menossa rikki.
Hei, mutta sehän on integoroitu.
Pittää aukasta koppa tässä kun joutaa ja imasta pölyt pois ja kattoa mitä sitten.
On sen verta huonossa paikassa tuo kone, että kerää pölyä mukavasti, tai jäädä se joulusiivouskin tekemättä.