Kirjoittaja Aihe: Käytitkö kuluneen viikon aikana Windowsia?  (Luettu 9492 kertaa)

Tuplanolla

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1420
  • Reg. Linux user #423604
    • Profiili
Vs: Käytitkö kuluneen viikon aikana Windowsia?
« Vastaus #20 : 03.02.08 - klo:16.32 »
Kyllä käytin, koulussa ATK-luokassa on kaikissa koneissa Windowsit.
Lisää [ratkaistu] ketjun ensimmäisen viestin otsikkoon, kun ongelma ratkeaa!

korppa

  • Vieras
Vs: Käytitkö kuluneen viikon aikana Windowsia?
« Vastaus #21 : 03.02.08 - klo:18.11 »
Vastasin kyllä.

Koulun koneissa kun on windows.

Tomin

  • Palvelimen ylläpitäjä
  • Käyttäjä / moderaattori+
  • Viestejä: 11471
    • Profiili
    • Tomin kotisivut
Vs: Käytitkö kuluneen viikon aikana Windowsia?
« Vastaus #22 : 03.02.08 - klo:19.21 »
Nyt minä joutuisin vastaamaan kyllä...koulun takia :'(, mutta muuten en. :)
Automaattinen allekirjoitus:
Lisäisitkö [RATKAISTU] ketjun ensimmäisen viestin aiheeseen ongelman ratkettua, kiitos.

Exitium

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1013
    • Profiili
Vs: Käytitkö kuluneen viikon aikana Windowsia?
« Vastaus #23 : 03.02.08 - klo:19.38 »
Jouduin painamaan sitä "Kyllä"...

Dualboot Call of Duty 4:n takia. :-\
Welcome to my signature!

Please note that this signature is licensed under the General Public License. By embedding the signature, or parts of it, into your brain other than by mere aggregation, your brain becomes a combined, and therefore derived, work and thus must be licensed under the GPL too

BMC

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 25
    • Profiili
Vs: Käytitkö kuluneen viikon aikana Windowsia?
« Vastaus #24 : 03.02.08 - klo:20.45 »
Khyllähän sitä koulussa tulee pakostakin käytettyä, kotonakin taisin pari kertaa erehtyä käyttämään ku Wintoosa oli päällä eikä kehdannut sammuttaa ja käynnistää konetta pelkän surffailun takia.

peran

  • Vieras
Vs: Käytitkö kuluneen viikon aikana Windowsia?
« Vastaus #25 : 03.02.08 - klo:21.38 »
Tunnustan suoraan tässä ja nyt valehdelleeni törkeästi ko. kysymykseen vastatessani.
Elikkä vastasin yhteisen hyvän vuoksi isoon ääneen EN, vaikka käytinkin raivostumiseen
asti Winblowsia tällä viikolla, kun pakko oli (Delphi ei toimi Linuxissa).
Antakee pieni valkoinen valheeni anteeksi, pleeeezzz?!  8)

Delphi 3:nen ainakin toimii myös Linuxissa Winen avulla. Kylixköhän oli se varsinainen 'LinuxDelphi'. Tosin sen kehitys on taidettu lopettaa.

Minunkin tuli käytettyä viime viikolla Windozea, jopa kahteen kertaan, mutta talosta löytyi pelkkää Linuxia käyttänyt, joten pyysin hänen vastaamaan puolestani kysymykseen.  ;D

raimo

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 4233
  • openSUSE Tumbleweed
    • Profiili
Vs: Käytitkö kuluneen viikon aikana Windowsia?
« Vastaus #26 : 03.02.08 - klo:21.59 »
Delphi 3:nen ainakin toimii myös Linuxissa Winen avulla. Kylixköhän oli se varsinainen 'LinuxDelphi'. Tosin sen kehitys on taidettu lopettaa.
D3 mulla justiinsa onkin, en ole saanut toimimaan Winellä, tosin siitä nyt on jo parikin vuotta kun viimeksi yritin.
Pitääpä taas kokeilla...

Kylixiä en ole vuosiin käyttänyt, joskus RedHattivatti-kivikaudella se minulla oli, mutta siitä on jo tosiaan vuosia.
Silloin se vielä oli ilmainen, nythän se kai maksaa rahaa, ainakin maksoi... Pitänee katella sitäkin taas.

Vaan onhan se Lazarus / Free Pascal, mutkun minen saa siinä GTK2:sta toimimaan, en IDE:ssä enkä ohjelmissa.
RTFM:ää olen kyllä harrastanut ahkerasti, mutta jorenkin ei ole onnistunut ihan vielä onnistumaan se.  :)
Tietä käyden tien on vanki. Vapaa on vain umpihanki.
Aaro Hellaakoski

peran

  • Vieras
Vs: Käytitkö kuluneen viikon aikana Windowsia?
« Vastaus #27 : 03.02.08 - klo:22.15 »
Delphi 3:nen ainakin toimii myös Linuxissa Winen avulla. Kylixköhän oli se varsinainen 'LinuxDelphi'. Tosin sen kehitys on taidettu lopettaa.
D3 mulla justiinsa onkin, en ole saanut toimimaan Winellä, tosin siitä nyt on jo parikin vuotta kun viimeksi yritin.
Pitääpä taas kokeilla...

Mä sain Feistyssä tai Edgyssä toimimaan Delphi 3 Standard Editionin, joten noi tietokannat ovat vähän puutteelliset ja http-kutsut. Gutsyssä ei ole näköjään wineä ollenkaan, vaikka valikoista Delphi-löytyykin. Katsotaan toimiiko tässä Gutsyssäkin Delphi.

Edit - Näkyy ainakin käynnistyvän ihan oikein.
« Viimeksi muokattu: 03.02.08 - klo:22.17 kirjoittanut peran »

audi

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1124
    • Profiili
Vs: Käytitkö kuluneen viikon aikana Windowsia?
« Vastaus #28 : 03.02.08 - klo:22.24 »
Kyllä, virusohjelma piti päivittää. Samalla kun windowsin puolella olin, päivitin myös modeemin. Vastasin tosin Ei.  :D
« Viimeksi muokattu: 03.02.08 - klo:22.27 kirjoittanut audi »
Mozillazine

A1398 ym romua,  macOS 10.13
Linux Mint 18, Mate

wicke

  • Vieras
Vs: Käytitkö kuluneen viikon aikana Windowsia?
« Vastaus #29 : 04.02.08 - klo:15.30 »
Windows XP reitittimenä muuntamassa HomePNA-netin sopivampaan muotoon Ubuntulle. Pakko pistää kone päälle ja valita käyttäjä (kone myös talouden pääkone), joka sekin lasketaan kuitenkin Windowsin käyttämiseksi.