Kirjoittaja Aihe: Warcraft III kaatuu alkuun [RATKAISTU]  (Luettu 1726 kertaa)

idiootti

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 96
    • Profiili
Warcraft III kaatuu alkuun [RATKAISTU]
« : 02.02.08 - klo:18.34 »
Hej. Asensin Warcraft III pelin winellä (kopioidulta levyltä, alkuperäinen hukassa...), mutta käynnistäessäni pelin näen animaation, mutta sen loppuessa ei tapahdu mitään ja konsolissa ei näy virheitä, se vain lakkaa toimimasta. Olen kuullut että winellä ei kopioitu W3 jostain syystä toimi, niin voisiko tämä olla ongelman ydin, vai onko siinä jotain muuta vikana? Pyöritin peliä komennolla " wine "C:\Program Files\Warcraft III\Warcraft III.exe" -opengl ".

EDIT:
Olin oikeassa, ostin pelin, ja nyt toimii erittäin hyvin. Olen erittäin tyytyväinen. Ja cedegalla toimii vielä paremmin, joten suosittelen muita joilla ei toimi ostamaan pelin aitona jos ei vielä ole, ja asentamaan cedegalla.
« Viimeksi muokattu: 10.02.08 - klo:18.10 kirjoittanut idiootti »

Exitium

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1013
    • Profiili
Vs: Warcraft III kaatuu alkuun
« Vastaus #1 : 02.02.08 - klo:18.39 »
Jos kyseessä on uusin Wine (0.9.54), niin siinä on bugi. Itselläni on nimittäin aivan sama ongelma.

Odottele että seuraava versio ilmestyy. Ne ilmestyvät kahden viikon välein. Oletan siis, että olet ladannut Winen Winen omista repoista, et Ubuntun repoista (jossa on tarjolla vain erittäin vanha Wine...)
Welcome to my signature!

Please note that this signature is licensed under the General Public License. By embedding the signature, or parts of it, into your brain other than by mere aggregation, your brain becomes a combined, and therefore derived, work and thus must be licensed under the GPL too