Kirjoittaja Aihe: Erittäin valitettavaa  (Luettu 13594 kertaa)

jaldemar

• Käyttäjä
    • Profiili
Vs: Erittäin valitettavaa
« Vastaus #40 : 12.03.08 - klo:15.10 »
Alwstar:han laittoi jo Feistyn ja minä en suosittele päivittämään Gutsyyn hänen kokemustensa jälkeen. Meidän kotikone toimi Feistyllä kuin kuuluisa junan vessa, vaan Gutsyn kanssa on ollut kaikkea pientä riesaa, Xubuntu Gutsyn ollessa suorastaan surkea esitys läppärissäni, jossa nyt Feisty.  Asetan itse toivoni Hardyn(Beta 20.3.2008) uusittuun rautatunnistukseen ;D
Harmi vaan, että asennus täytyy tehdä sitten puhtaalta pöydältä, jos ei halua Gutsyä sekoittamaan konetta.
Se on toisaalta hyväkin, tuleepahan kaikenkarvaiset purkkaviritykset poistettua. ;)

T:Jallu59

Niin toivotaan että Hardy yllättää iloisesti meidät museokoneiden käyttäjät.

Miulla on asennettuna päivittäisessä käytössä: feisty gnome, hp Vectra p3 700mhz 512 ram ei onkelmia.

Vähän harvemmin käytettynä: Dapper gnome hp vectra p2 333mhz 384 ram ei onkelmia.

Molemmat live- cd asennuksia.

Ja testikoneena   Gutsy gnome IBM Aptiva AMD K6 450mhz 128 ram  ( alternative asennus ) nuhainen mutta ei onkelmia.

Koneessa on ollut Xubu Gutsy live cd asennuksena ja Debian net install asennuksena. Niissäkään ei ollut ongelmia.

Ehkä niitä ongelmia tulee sitten myöhemmin.

Jallu59

• Käyttäjä
    • Profiili
Vs: Erittäin valitettavaa
« Vastaus #41 : 12.03.08 - klo:17.19 »
Minulla on kannettavana vanha vuosituhannen vaihteen ThinkPad (400Mhz P2 300Mt).  Näytönohjaimellakin on vaivaiset 2,5Mt muistia. Kuitenkin Xubuntu pyörii tuossa vallan mainiosti ilman ongelmia. Firefoxia ei tosin paljoa kannata käyttää, ellei ole tapana pitää vain muutamaa sivua auki kerrallaan (minä en siihen kykene ).

Firefoxin cache yhteen Megaan (oletus 50M), niin pysyy Xubuntu senkin kanssa ruodussa useammallakin välilehdellä. Rajansa on tietysti kaikella, välilehtien määrälläkin  ;D

T:Jallu59
Jari J. Lehtinen, Wanhempi (iki?)tietoteekkari & tietotekniikkakonsultti Turust, P4-HT / 3,0 GHz, Intel945 IGP 226MB & 4GBram & UbuntuStudio 14.04. Toshiba Satellie 50-C, i5 dual-core 2,3GHz, ubuntu-mate 16.04 LTS