Ja vielä pari kysymystä/kehitysehdotusta, hienostelua kaikki tyynni, tässä vaiheessa:
- Olisi hyvä jos oletuskaistanleveyden ja ohjelman saisi asetettua jotenkin.
- Olisi hienoa jos "Tallenna" näyttäisi jotain tietoa siitä missä mennään, ja tarjoaisi jonkun prosessin tappamista siistimmän tavan keskeyttää haku - tai ainakin esittäisi varmistavan kysymyksen ennen haun aloittamista.
- Minulla Gnome valittaa että ohjelma on "not trusted", eikä suostu uskomaan kun sanon että luota, luota. Tämän asennus voisi ehkä hoitaa siistimminkin? Minulle ei myöskään tullut automaattisesti hienoa TVKaista-ikonia työpöydälle, vaikka itse ohjelmalla sellainen onkin.
- Ohjelman käynnistys voisi aina tehdä Päivityksen.
- Seurattavien sarjojen/ohjelmien lista olisi tietenkin eri hieno.
Tällaisenaankin ohjelma taitaa jo päästä päivittäiskäyttöön, ja testaan myös mielelläni tulevia kehitysversioita. Kiitos.
Jees.
Kaatuiluun, että voi olla joo että tyhjällä listalla kaatuu. custom-listin teon jälkeen en oo niin
testannut kun aina jotain dataa on. Nyt en saaut pikatestissä kaatumaan mitenkään hakua
painellessa (mutta kaatui kyllä joskus).
Nuo oletusarvot on joo ollut mielessä -- voisi vaikka tallentaa viimeisimmän tilan niin olisi
sitten aina se... pitää kattoa millä aikataululla (nyt voit pätsätä koodiin
Tallennuksen tieto missä mennään on siinä terminaali-ikkunassa (tuliko se tuon gui-ikkunan alle?)
Lisää kontrollia siihen tulee joskus...
En tiedä mikä Jauntyssä rikkoi tuon trusted-jutun ja miksi ikoni ei oo ehjä. intrebidissä vielä
toimi. fedora 10:ssa toimii kans. Pitää tutkia (joskus) / jos joku tietää missä vika niin saa kertoa.
Päivitys kestää -- voisi tietysti jotenkin ilmaista (tai kysyä requesrerilla) josko päivitetään...
Tuo seurattavien ohjelmien lista on hyvä idea. tulee (mutta aikataulua en lupaa).