Kirjoittaja Aihe: lan-partyt med linux  (Luettu 2324 kertaa)

p1ratE

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 79
    • Profiili
lan-partyt med linux
« : 12.01.08 - klo:11.14 »
Eli onko kellään tietoa linux-jalekuiden sopivuudesta kyseisille tapahtumille? Tarkoitan lähinnä että onko linux tunnistettavissa lan-verkossa koska kaverini ei saanut kotona oman sisäisen verkon koneita (lähinnä windowsia) tunnistamaan linux-konetta.
« Viimeksi muokattu: 12.01.08 - klo:11.19 kirjoittanut p1ratE »

Exitium

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1013
    • Profiili
Vs: lan-partyt med linux
« Vastaus #1 : 12.01.08 - klo:11.49 »
Hyvin pitäisi toimia. Itse olen LANeilla pelannut WC3:sta (ja DotAa) Winellä ja hyvin toimi LANissa. Natiiveja Linux- pelejä ei tullut pelattua, mutta kai niidenkin pitäisi wörkata.
Welcome to my signature!

Please note that this signature is licensed under the General Public License. By embedding the signature, or parts of it, into your brain other than by mere aggregation, your brain becomes a combined, and therefore derived, work and thus must be licensed under the GPL too

Tomin

  • Palvelimen ylläpitäjä
  • Käyttäjä / moderaattori+
  • Viestejä: 11452
    • Profiili
    • Tomin kotisivut
Vs: lan-partyt med linux
« Vastaus #2 : 12.01.08 - klo:17.06 »
Itsellä ei ole winellä toiminut mikään... :( Tosin linux peleistä en osaa sanoa, koska en ole pelannut kuin netissä.
Automaattinen allekirjoitus:
Lisäisitkö [RATKAISTU] ketjun ensimmäisen viestin aiheeseen ongelman ratkettua, kiitos.

p1ratE

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 79
    • Profiili
Vs: lan-partyt med linux
« Vastaus #3 : 16.01.08 - klo:15.10 »
tarkoitankin lähinnä wine pelejä

Tomin

  • Palvelimen ylläpitäjä
  • Käyttäjä / moderaattori+
  • Viestejä: 11452
    • Profiili
    • Tomin kotisivut
Vs: lan-partyt med linux
« Vastaus #4 : 16.01.08 - klo:17.26 »
Yleisesti ne vissiin toimii, mutta itsellä ei kyllä mikään niistä pääse nettiin...
Automaattinen allekirjoitus:
Lisäisitkö [RATKAISTU] ketjun ensimmäisen viestin aiheeseen ongelman ratkettua, kiitos.

idiootti

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 96
    • Profiili
Vs: lan-partyt med linux
« Vastaus #5 : 19.01.08 - klo:23.51 »
Kyllä toimii. Itse otan aina linux koneen mukaan laneille, ja hyvin kaikki toimii, kunhan sen saa toimimaan sillä winellä.