Kirjoittaja Aihe: Mistä voi vaihtaa käyttäjätunnuksen ?  (Luettu 2219 kertaa)

Kent

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 124
    • Profiili
Mistä voi vaihtaa käyttäjätunnuksen ?
« : 15.01.06 - klo:17.46 »
Vai onko moinen mahdollista

Kent

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 124
    • Profiili
Sory, siis Ubuntu 5,10 oli käytössä
« Vastaus #1 : 15.01.06 - klo:17.48 »
f

janne

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 5150
    • Profiili
Re: Sory, siis Ubuntu 5,10 oli käytössä
« Vastaus #2 : 15.01.06 - klo:17.55 »
f

mikä tämä f-viesti on? tämä on jo toinen kysymyksesi johon vastaat itse viestillä jossa ei ole mitään järkevää sisältöä?

eikun hetkinen... jostain syystä näyttää siltä, että olet kirjoittanut itse viestin sisällön otsikkoon  ???

käyttäjätunnuksen vaihtaminen on mahdollista,  mutta helpointa ehkä olisi luoda vain uusi käyttäjä ja kopioida tarvittavat tiedot sille. vai tarkoititko kenties jotain muuta? ehkäpä käyttäjän vaihtamista siten, että toinen käyttäjä tulee käyttämään konetta ja toisen sessio pitää vielä jättää auki?
Janne

Kent

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 124
    • Profiili
Re: Mistä voi vaihtaa käyttäjätunnuksen ?
« Vastaus #3 : 15.01.06 - klo:18.09 »
Sory, tuo f on erään toisen keskutelupalstan aikaansaannosta, siellä kun usein kirjoitetaan lyhyet kysymykset suoraan otsikkoon mutta viestiä ei voi  lähettää tyhjänä ja siihen olen tottunut laittamaan jonkun kirjaimen. Ei tuolla käyttäjätunnuksen vaihdolla niin väliä ole, ajattelin vain kun sattuu olemaan sellainen etten haluasi sen kopiotuvan näihin viesteihin mihin copypastella laitan jotain ongelmistani, käyttäjätunnus kun on $ tuon edellä.

janne

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 5150
    • Profiili
Re: Mistä voi vaihtaa käyttäjätunnuksen ?
« Vastaus #4 : 15.01.06 - klo:18.16 »
Ei tuolla käyttäjätunnuksen vaihdolla niin väliä ole, ajattelin vain kun sattuu olemaan sellainen etten haluasi sen kopiotuvan näihin viesteihin mihin copypastella laitan jotain ongelmistani, käyttäjätunnus kun on $ tuon edellä.

ai, en minäkään pastea sitä käyttäjätunnusta mukaan, otan vain kaiken siitä kehotteesta ($) lähtien. lisäksi tuota kehotetta saa kyllä sitten viilattua haluamakseen jos se jostain syystä häiritsee. minusta se on kyllä ihan mukavaa, että siinä on vähän sitä infoa, niin tietää minkä käyttäjän kehoite ja millä koneella onkaan kyseessä.

Janne