Kirjoittaja Aihe: Jotkin ohjelmat heittää näytönsäästäjään, vaikka käyttää niitä [ratkaistu]  (Luettu 2843 kertaa)

kasleht

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 104
    • Profiili
Esim. Armagetron Advanced pelatessa menee työpöydälle ja sen jälkeen näytönsäästäjä lähtee päälle. Tätä on ilmenny ainoastaan tolla Armagetron Advanced pelatessa (kokoruutila käytössä siinä). Ubuntu vissiin tunnistaa ettei konetta muka käytetä ja heittää näytönsäästäjään. Mites ton estäisi? En viitsisi aina muutella näytönsäästäjän viivettä.
« Viimeksi muokattu: 07.01.08 - klo:17.22 kirjoittanut kasleht »

jori52

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2047
    • Profiili
Esim. Armagetron Advanced pelatessa menee työpöydälle ja sen jälkeen näytönsäästäjä lähtee päälle. Tätä on ilmenny ainoastaan tolla Armagetron Advanced pelatessa (kokoruutila käytössä siinä). Ubuntu vissiin tunnistaa ettei konetta muka käytetä ja heittää näytönsäästäjään. Mites ton estäisi? En viitsisi aina muutella näytönsäästäjän viivettä.

Järjestelmä>asetukset>näytonsäästäjä ota ruksi pois käynnistä näytönsäästäjä kun tietokone on joutilas.

Terveisin jori52  ;)
Linux counter #348392
 Asus G750JW ja ubuntu 13.10

kasleht

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 104
    • Profiili
Kävi mielessä se, jo aikasemmin. Mitäs se juotilas oikein tarkoittaa? Miksi tää ei ole tehny samaa Winen kautta pelatessa Rally trophya?

jori52

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2047
    • Profiili
Kävi mielessä se, jo aikasemmin. Mitäs se juotilas oikein tarkoittaa? Miksi tää ei ole tehny samaa Winen kautta pelatessa Rally trophya?

Joutilas tarkoittaa juuri sitä että koneella ei tehdä mitään eli odottelee käyttäjän antamaa syötettä.

Terveisin jori52 ;D
Linux counter #348392
 Asus G750JW ja ubuntu 13.10

gdm

  • Sitä saa mitä tilaa...
  • Käyttäjä
  • Viestejä: 4363
    • Profiili
    • Keskustelualueiden säännöt
Itse olen poistanut näytönsäästäjän kokonaan pois käytöstä, ja lisännyt paneeliin käynnistimen millä näyttö suljetaan jos on kauemmin pois koneen vierestä...

Tyyppi: sovellus
Nimi: Näytönsäästäjä
Komento: xset dpms force standby
Kommentti:


Lisää [Ratkaistu] aloitusviestiin jos ongelmasi selviää!
Saamasi tuki on ilmaista, joten älä vaadi tai uhkaile saadaksesi apua!

Tomin

  • Palvelimen ylläpitäjä
  • Käyttäjä / moderaattori+
  • Viestejä: 11470
    • Profiili
    • Tomin kotisivut
Tjaa...minä painan aina Ctrl + Alt + L Lukitsee näytön.
Automaattinen allekirjoitus:
Lisäisitkö [RATKAISTU] ketjun ensimmäisen viestin aiheeseen ongelman ratkettua, kiitos.

kasleht

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 104
    • Profiili
Itse olen poistanut näytönsäästäjän kokonaan pois käytöstä, ja lisännyt paneeliin käynnistimen millä näyttö suljetaan jos on kauemmin pois koneen vierestä...

Tyyppi: sovellus
Nimi: Näytönsäästäjä
Komento: xset dpms force standby
Kommentti:

Tuohan on näppärä. Minäkin teen tollasen. Kiitoksia vastanneille.