Kirjoittaja Aihe: Uuden Ubuntu Hardy Heronin(?) ominaisuuksista  (Luettu 4953 kertaa)

S.E.Krewing

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 53
    • Profiili
Uuden Ubuntu Hardy Heronin(?) ominaisuuksista
« : 26.12.07 - klo:02.14 »
Tervehdys. Olen periaatteessa varsin uusi Linuttelija, vaikkakin vuosia on tämän tuhannen alkuajoilta. Silti, olen aika hukassa sen käytössä. Terminal-komentojen opettelun otin projektiksi...

Jokatapauksessa, kiinnostaa onko tuossa uudessa Ubuntu 8.04:ssä Firefox 2.0.11? Entä Thunderbird, onko uusin, ja lisäksi skitsouteni vaatii Clamav+Klamavin käyttöä ;D.  Mint Darynassa on uusinta virus-torjuntaa, mutta miten varsinaisessa Ubuntussa?

Osaan kysyä enemmän vasta, kun Terminal tulee tutummaksi..

Kiitos, jo etukäteen!
Jos hullu solvaa sinua, älä suutu, vaan anna hänen mennä menojaan. ..sillä ajanmittaan hänen oma hulluutensa ajaa hänet perikatoon. /Kong Fuzi
Drivin' LMDE2/Lenovo T510, CB++/ASUS 701, ChromeOS/Lenovo, FreeBSD10.2/FujitsuLifebook and doin' fine..

masa

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 494
    • Profiili
Vs: Uuden Ubuntu Hardy Heronin(?) ominaisuuksista
« Vastaus #1 : 26.12.07 - klo:10.58 »
Kysymyksiä odotellessa tässä komentoriviohjeita:

http://linux.fi/index.php/Komentorivi
matti_mato

Kun pulma ratkeaa, lisääppä ekan viestin otsikkoon [RATKAISTU] :)

Tomin

  • Palvelimen ylläpitäjä
  • Käyttäjä / moderaattori+
  • Viestejä: 11440
    • Profiili
    • Tomin kotisivut
Vs: Uuden Ubuntu Hardy Heronin(?) ominaisuuksista
« Vastaus #2 : 26.12.07 - klo:11.26 »
Asenna paketit clamav ja klamav niin saat ne. Löytyy jo Gutsystä enkä usko, että niitä poistettaisiinkaan.
Automaattinen allekirjoitus:
Lisäisitkö [RATKAISTU] ketjun ensimmäisen viestin aiheeseen ongelman ratkettua, kiitos.

Regel

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1090
  • Lucid
    • Profiili
Vs: Uuden Ubuntu Hardy Heronin(?) ominaisuuksista
« Vastaus #3 : 26.12.07 - klo:11.55 »
Eiköhän Gutsyynkin tuo 2.0.0.11 Tulikettu tule piakkoin (jollei jo ole?). Ja uusimmat ohjelmat saa itse asennettua, jollei malta odottaa. Tärkeät päivitykset tulee kuitenkin aina, vaikkei versionumero muuttuisikaan.

jori52

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2047
    • Profiili
Vs: Uuden Ubuntu Hardy Heronin(?) ominaisuuksista
« Vastaus #4 : 26.12.07 - klo:12.03 »
Eiköhän Gutsyynkin tuo 2.0.0.11 Tulikettu tule piakkoin (jollei jo ole?). Ja uusimmat ohjelmat saa itse asennettua, jollei malta odottaa. Tärkeät päivitykset tulee kuitenkin aina, vaikkei versionumero muuttuisikaan.

On jo

Terveisin jori52  :D
Linux counter #348392
 Asus G750JW ja ubuntu 13.10

kalarm

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 714
    • Profiili
Vs: Uuden Ubuntu Hardy Heronin(?) ominaisuuksista
« Vastaus #5 : 26.12.07 - klo:12.09 »
Version numeron saa selville: Ohje/ tietoja Mozilla Firefoxista. Minulla ainakin on tuo versio2.0.0.11.
ubuntu 22.04.2 LTS 64bit
ubuntu 18.4 LTS 64bit
Windows 7 professional

S.E.Krewing

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 53
    • Profiili
Vs: Uuden Ubuntu Hardy Heronin(?) ominaisuuksista
« Vastaus #6 : 29.12.07 - klo:00.36 »
Oho! Tulipa vastauksia!! Kiitos ylen :).
Täytyypä tsekata asetukset, miksen saanut ilmoitusta vastauksista.
Jos hullu solvaa sinua, älä suutu, vaan anna hänen mennä menojaan. ..sillä ajanmittaan hänen oma hulluutensa ajaa hänet perikatoon. /Kong Fuzi
Drivin' LMDE2/Lenovo T510, CB++/ASUS 701, ChromeOS/Lenovo, FreeBSD10.2/FujitsuLifebook and doin' fine..