Kirjoittaja Aihe: ongelma firefoxin (riemurasia suurimmaksi osaksi) kuvissa sekä videoissa.  (Luettu 3368 kertaa)

kelkka

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 6
    • Profiili
elikkä jotkut videot pyörii ja jotkut ei. ne jotka pyörii ni niissä on negatiiviset värit. kodekkeja olen ladannu ties mitä. ainakin win32 kodekit on ladattu muttei siltikää toimi. niin eli siis video sivut toimii vajaasti eikä leffatkaa näy oikeilla väreillä.

masa

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 494
    • Profiili
Mulla ei oo muita laitettuna kun toi ubuntu-restricted-extras ja hyvin toimii.
matti_mato

Kun pulma ratkeaa, lisääppä ekan viestin otsikkoon [RATKAISTU] :)

Ville Pöntinen

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2078
    • Profiili

Niin, onkos kelkalla seiskalla alkava Ubuntu? Silloin (siis 7.04 tai 7.10) tuon ubuntu-restricted-extras ja juuri w32codecs riittää. Vanhemmilla Ubuntuilla tarvii asentaa "käsin" kaikenlaista.

Se restricted-extras -paketti on kokoelma (metapaketti) suljettujen tiedostomuotojen toistamiseen liittyviä ohjelmia.

http://fi.wikibooks.org/wiki/Ubuntu_tutuksi/Suljetut_tiedostomuodot

Mistä/miten olet kodekkejasi lataillut? Pakettivarasto riittää näihin hommiin täydellisesti.

jemaku

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 328
    • Profiili

kelkka

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 6
    • Profiili
siis oon ladannu jo ton restricted extras paketin jo eikä tuntunu toimivan. ite en osaa asentaa yhtään mitään käsin. jokasessa ohjeessa on se ./configure mikä pitäis tehä eka muttei hajuukaa minne:D noh... jos sais viel jottai aikaseks..  ja samalla vois kertoo miten saan ton mplayerin vakioks? onnistuuko pelkästään sillä et poistan totemin? vai voiko ollenkaa ees poistaa?
« Viimeksi muokattu: 18.12.07 - klo:21.41 kirjoittanut kelkka »

audi

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1124
    • Profiili
ja samalla vois kertoo miten saan ton mplayerin vakioks?

Kokeile Firefoxin MediaPlayerConnectivity -laajennusta. Sillä voit valita millä soittimella katselet videoita tms.
Mozillazine

A1398 ym romua,  macOS 10.13
Linux Mint 18, Mate

kelkka

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 6
    • Profiili
nyt se avaa uuden ikkunan ja näyttää siin sen videon iha oikeil väreil, mut kuvia se ei näytä vieläkää ollenkaa. ja jos ne videot sais toimimaa ilman tommosta erillistä videoplayerii ku heittää aina jonku ihme ilmotuksen ja se häiritsee tietenki vähäse.