Miksi et lisännyt medibuntua pakettilähteisiin?
No sitähän minä alun perin olin juuri kysymässä, että mitä repositoreja pitäisi lisätä ja miten se tehdään. Toisaalta: vapaata levytilaa on vain vajaajn kahden gigan verran, joten asennan vain ihan pakolliset jutut.
Minulle ei riitä ohjeeksi se, että lisää medibuntu tiedostolähteisiin. Yritin Xubuntun pakettienhallinnassa lisäillä tuota säikeen alkupuolella annettua osoitetta, vaan eipä tuo suostunut ottamaan tietioa vastaan. Joten toimin niin kuin osasin.
Ehkä olis hyvä muistaa täällä keskusteluissa, että minä ja monet muut olemme aika tumpeloita näiden ohjelmien kanssa JA MEITÄ (MINUA) EI PÄTKÄÄKÄÄN KIINNOSTA OHJELMISTOT SINÄNSÄ JA NIIDEN SÄÄTÄMINEN vaan työskentely tietokoneella mahdollsimman vaivattomasti. Siksi olisi mukava saada aina mahdollisimman rautalanka ohjeita.
Asensin sitten sietlä Xubuntun pakettienhallinnasta GNOMEnkin, kun sain kavereilta joutavia muistikampoja (nyt muistia 730 megaa) ja kun aikaisemmin paremmin oppinut nuo GNOMEn säätönappulat. No, siitähän syntyi uusia pulmia, vaan siitä uudessa säikeessä erikseen ...