Kirjoittaja Aihe: OpenOffice.org 2.3 suomenkielinen tulostaminen ei onnistu Ratkaistu  (Luettu 2412 kertaa)

Pontus12

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2403
    • Profiili
Hei
Voisiko joku auttaa. Asensin pöytäkoneeseeni puhtaana Ubuntu 7.10, koska pelkäsin, että päivityksessä voi tulla ongelmia. Juuriosio on minulla aina omalla partitiollaan. Suomenkielinen versio ei suostunut asentumaan kunnolla, ja asensin uudelleen käyttäen  englanninkielistä. Kaikki meni OK, ja sen jälkeen asensin suomenkielen paketin, ja sekin oli ok. Mutta yllättäen huomasin, että openoffise.org ei tulostanut, vaikka koetulostus printteriasetuksissa oli onnistunut. Minulla oli kiire, ja asensin Abiwordin, joka sitten tulosti dokumenttini.
Mikä ihmeen vika Openofficessa mahtaa olla. Samoin siitän katosivat ikonit, mutta sain ne takaisin, kun asensin crystalin ja defaultin. Koneeni on Intel CORE2 QUAD 64, 2,4 ghz ja muistia 4 gigaa. Kaikki muu on toiminut paitsi tämä Openoffice.
« Viimeksi muokattu: 13.11.07 - klo:10.53 kirjoittanut Pontus12 »

Risto H. Kurppa

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3024
  • Useita Kubuntuja ajossa.
    • Profiili
    • http://risto.kurppa.fi
Vs: OpenOffice.org 2.3 suomenkielinen tulostaminen ei onnistu
« Vastaus #1 : 13.11.07 - klo:08.12 »
Jos nyt oikein tulkitsin niin suomen kielellähän ei tässä ole välttämättä mitään tekemistä OpenOffice.orgin kanssa, tai siis tuskin se suomen kieli tulostusta estää, vaikka samaan koneeseen ovat asennettuna.

Mitä se OpenOffice.org herjaa kun yrität tulostaa? Jos käynnistät sen komentoriviltä, jättääkö enemmän jotain ilmoituksia jälkeensä?

r
UUSI UBUNTUN KÄYTTÄJÄ: SÄÄSTÄ AIKAASI LUKEMALLA  -> TÄMÄ <-

Pontus12

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2403
    • Profiili
Vs: OpenOffice.org 2.3 suomenkielinen tulostaminen ei onnistu
« Vastaus #2 : 13.11.07 - klo:10.51 »
Kiitos

Löysin ratkaisun. Olin asentanut Openoffice.org gnome paketin lisäksi, koska käytän Gnomea. Poistin paketin ja asensin Openoffice.orgin uudelleen. Sen jälkeen tulostus toimi.