Onkohan se tuo yllämainittu linkki bugiin kun muutaman kerran olen saanut tämän HP:n ihan nalkkiin kun olen antanut kopioitavaa oikein kunnolla Nautilukselle? Nämä on ollut tapauksia missä olen yleensä kopioinut isoja dvb tiedostoja ja saattanut antaa sen jälkeen useammat pienempien tiedostojen kopiointikäskyt erikseen esim. kuvia tms.
Olisi meinaan närästänyt kyllä pahasti jos olisin sattunut siirtämään tiedostoja, onneksi nämä on sattunut varmuuskopioinnissa ja vika tulee tosiaan todella selkeästi esiin
En tiedä onko tuo sitten ihan vain nautilus bugi vai mikä. Pitäisi kokeilla jossain välissä ihan mielenkiinnosta kopioida ilman X:ää saman tyylisiä tiedostoja. Yritin pikaisesti katsella myös lokeja, mutta kun en niistäkään mukaan oikein löytänyt mitään, mikä voi olla kyllä ihan täysin taidon puutetta.
Pitänee odottaa seuraavan kerran tuohon törmätessä pitempään jos törmäisi tuohon cpu erroriin.
*edit*
Joka tapauksessa tämä kunnon jäätyminen on tapahtunut kun konetta on kuormittanut reilusti poikkeavasta enemmän tiedonsiirroilla.