Joo sori, mä nyt olen sellanen nyypiö ton Linuxin kanssa, oletin että jo pelkällä ongelmalla ja käyttöjärjestelmällä saadaan ongelma selville, hieman kuin XP:ssä... Ja siihen hiiren tarvin apua...
Eli näppäimistö on Microsoft Wireless MultiMedia Keyboard 1.1 ja hiiri on Microsoft Standard Wireless Optical Mouse... Ja ongelma on se että hiiri klikkailee itsekseen kokoajan, sekä kun yritän kirjoittaa esim. siihen konsoliin (onko se konsoli samankaltainen kuin windowsissa suorita-->cmd) työpöydällä kun se klikkailee niin tulee ikkuna jossa on uncutted windows (tai jokin tälläinen) ja cascade window, sekä jos on ohjelma päällä niin näkyy myös se siinä. Kubuntun hiiri asetuksista en löytänyt mitään joka auttaisi..
Ja mitä siihen netti yhteyden luontiin tulee niin kun menin siihen konsoliin niin en saanut toimimaan kuin
route, komennon.. vai pitäiskö siihen laittaa jokin / tai vastaava eteen?
Voisitteko itse kertoa miten te olette luoneet internet yhteyden Kubuntulla, vai onko se toiminut suoraan?
Tuli tässä katsottua että of course, että en ole katsonut emolevyn sivuilta ajureita siihen integroituun vekkokorttiin... Ja löytyihän sieltä ajurit Linuxiin.. Ajureissa ei lue muutakuin että tukee linuxia, eli ei ole väliä onko linuxina redHat, sese, mandrivia vai kubuntu.... eli kaikki käy?
http://support.asus.com/download/download.aspx?SLanguage=en-us tuossa linkki ajureitten sivuille jos viitsitte katsoa
Ja sorry että annoin ymmärtää olevani trolli...Huono avaus tällä foorumilla..