Kirjoittaja Aihe: Apuva ET:n kanssa...  (Luettu 2844 kertaa)

aex

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1
    • Profiili
Apuva ET:n kanssa...
« : 25.10.07 - klo:17.27 »
Het alkuhun sori, etten oo jaksanu ihan koko foorumia plärätä läpi, notta josko vastaus olis löytyny. On tullu googlattua ohjeita päivät pitkät, kun aika käsi vielä oon näitten puuhien kanssa.

Eli: Heitin winXP:n jordaaniin, kun ainoa peli mitä tulee pelattua on legendaarinen Wolfenstein: Enemy Territory ja muuta tarjottavaa ei wintoosalla ollutkaan. Asensin tuon uusimman Ubuntu 7.10. Ongelmat ET:n kanssa ovat seuraavat:

-Pingi on samanmoinen kuin windowsilla pelatessa, tosin heittelee kummasti välillä (joskus jopa 800 asti), eli onko jotain sisäpiirin tietoa, mitä säätöjä kannattaisi tehdä, notta rupeaa pingi vakaaks? Tai onko jotain ohjelmaa tms. jolla pystyy rajoittamaan, että käytön aikana ei kaistaa muille anneta ku ET:lle.. Tai jotain..

-Alt jääpi pohjaan.. Eli kun katselee omia statseja painamalla ALTia, niin se jää pohjaan ja seuraavaksi, jos painaa vaikka entteriä vaihtuu peli ikkunaan jne.. Very annoying..

-Hiiren asetukset.. Elikkäs tuo oma rotta on logitechin G3 ja olis kiva saada jotkut yleispätevät ohjeet miten siitä saa kaiken ilon irti.. Tästäkin oon lukenut tuhansittain ohjeita, mutta kaikki on jotenkin kovin hankalia. :)

Tattis jo etukäteen, jos joku vaivautuu edes johonkin kohtaan tarjoamaan ratkaisun :)

zaketus

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 13
    • Profiili
Vs: Apuva ET:n kanssa...
« Vastaus #1 : 27.10.07 - klo:23.13 »
....
-Alt jääpi pohjaan.. Eli kun katselee omia statseja painamalla ALTia, niin se jää pohjaan ja seuraavaksi, jos painaa vaikka entteriä vaihtuu peli ikkunaan jne.. Very annoying..
.....

Tämä ongelma ilmenee myös minulla...Muuten toimii melko hyvin. Hieman tuo häiritsee, kun windowsissa pelatessa pidän kävelyä altissa. Linuxin puolella pitää joko juosta tai kulkea kyykyssä, jos tahtoo hiljaa kulkea :(