Kirjoittaja Aihe: Ubuntu julisteet saapuneet & tilattavissa  (Luettu 10979 kertaa)

jake

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1262
    • Profiili
Vs: Ubuntu julisteet saapuneet & tilattavissa
« Vastaus #20 : 02.12.07 - klo:17.19 »
Hei viekää niitä nyt muuallekin ku Helsinkiin - Ouluun, Kuopioon, Joensuuhun (Eero), Tampereelle, jne... 
Minä jaoin mulle tulleet kymmenen Turkuun ja yhden niistä vei Helsingin eräs teknisen korkeakoulun proffa (~50-60 v) oman laitoksensa seinälle... Oli ollu kuulemma veikeitä ilmeitä opiskelijoilla, jotka näki kiinnittämisen :-)

Hyviä paikkoja olis tietty aiemmin mainittujen lisäks aikuiskoulutuskeskukset (AKK:t), AMK ja esim työttömien yhdistysten tilat, jne.
Heidänkin olis hyvä tiedostaa maksuton mahdollisuus...

Kaikille avoin standardi antaa mahdollisuuden valita itselle sopivin ohjelmisto käyttöön.
Millään taholla ei ole oikeutta pakottaa muita käyttämään jotain tiettyä sovellusta tietojen vaihdossa.
"Valitsin siis avointa standardia noudattavat sovellukset, esim: OpenOffice, Firefox ja tiett

Kari Argillander

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 437
  • Kubuntu - Hardy
    • Profiili
Vs: Ubuntu julisteet saapuneet & tilattavissa
« Vastaus #21 : 12.03.08 - klo:15.17 »
Eli julisteita on vielä jäljellä voitolla ollaan noin 120€ joten ne tullaan käyttämään johonkin hyvään :) Vielä on jonkin verran julisteita jäljellä joten tehdäänpä tarjous josta ei voi kieltäytyä. Osta enintään 10 julistetta postikulujen hinnalla! Totta kai saat myös maksaa julisteista vaivan palkkaa jos näin haluat.

Koodia: [Valitse]
Lukumäärä   Postikulut
   >1          4,00€
   >5          5,50€
   >8          8,00€
Jos haet julisteet hämeenlinnasta saat julisteesi ilmaiseksi.
Hinnat voivat muuttua tänä päivänä vielä, (12.3.2008) koska en varmaksi noita hintoja muista ja minun tulee tämä tarkistaa. Tulen myös päivittämään nämä tiedot wikiin.

Ystävällisin terveisin
Kari Argillander
(0407455230)
kari DÖT argillander ÄT gmail DÖT com

PS: WHAT:lle pitäisi ajankohta miettiä, jotta voin alkaa sitä järjestämään tänne Hämeenlinnaan.

« Viimeksi muokattu: 12.03.08 - klo:22.38 kirjoittanut Kari Argillander »
Kaikkea täällä sanomaani saa käyttää public domain lisenssillä. Lainauksia ei saa käyttää ellei lainauksen lähde sitä salli. Tiedostoja ei saa käyttää ellei sitä erikseen sallita.

eap

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 240
  • si fallor sum
    • Profiili
Vs: Ubuntu julisteet saapuneet & tilattavissa
« Vastaus #22 : 12.03.08 - klo:21.38 »

Hyviä paikkoja olis tietty aiemmin mainittujen lisäks aikuiskoulutuskeskukset (AKK:t), AMK ja esim työttömien yhdistysten tilat, jne.
Heidänkin olis hyvä tiedostaa maksuton mahdollisuus...
Ainakin olen laittanut Pudasjärven työttömien yhdistyksen tiloihin yhden julisteen. Katselen vielä paria muutakin paikkaa josko antaisivat seinäänsä käyttää.

Linux user #424871

fossiili

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 785
    • Profiili
Vs: Ubuntu julisteet saapuneet & tilattavissa
« Vastaus #23 : 13.03.08 - klo:12.17 »
Jos on ylimääräinen Ubuntu-cd, eikö olisi ideaa laittaa se viereen jakoon? Vaikka jokin kirjekuori nastalla kiinni ja teksti päällä: Ota tästä!