Kirjoittaja Aihe: A-link Wlan kortti WL54PC(c) [ratkaistu]  (Luettu 1885 kertaa)

Mario92

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 691
  • OMNOMNOMN
    • Profiili
    • Marioplaneetta
A-link Wlan kortti WL54PC(c) [ratkaistu]
« : 13.10.07 - klo:09.15 »
Eli olen koittanut saada ko. korttia toimimaan ja tähän mennessä olen saanut tietooni/saavuttanut:
1. Sain tuonne palkille wlan0 verkkoyhteydeksi ja siihen tuli tuo voimakkuusmittari, joka näyttää nollaa.
2. Yritin käynnistää tuolla komennolla korttia ja vastaukseksi tuli jotain kirjaimia ja "lupa evätty"
3. Muistan kaupassa ostaessani, että paketin takana luki, että yhteensopiva linuxin kanssa ja lukee vieläkin
4. Laitoin palautetta yhtiölle, josta tuli samat ajurit kuin levyllä samoine ohjeineen - 3 viikon päästä palautteen lähetyksestä! >:(
5. Olen lukenut foorumien aiheita turhaan. Olen vielä lähes täysverinen winblows käyttäjä, mutta haluaisin antaa ubuntulle vielä mahdollisuuden.  :-\

En tällä hetkellä pääse koneeni ääreen, lomani nojassa, mutta laittakaa jotain apua täysin aloittelijalle! Palaan linuxini ääreen n. 16 päivä kuluvaa kuuta


palasin jo aikaisemmin, asensin betan 7.10 ja toimii! :)
« Viimeksi muokattu: 14.10.07 - klo:23.38 kirjoittanut Mario92 »

Lisää [ratkaistu] ketjun ensimmäisen viestin otsikkoon, kun ongelma ratkeaa.

pttk

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1045
    • Profiili
Vs: A-link Wlan kortti WL54PC(c)
« Vastaus #1 : 13.10.07 - klo:15.18 »

 Moi olet laittanut hakuun?    

  A-link Wlan WL54PC(c) 

Ja lukenut ne jutut läpi tuolla löytyy paljon ratkottuja & ratkaisemattomia tuloksia.
      
Debian 6 "Squeeze", Ubuntu  10.04, Ubuntu 12.04

Mario92

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 691
  • OMNOMNOMN
    • Profiili
    • Marioplaneetta
Ohjeita?
« Vastaus #2 : 13.10.07 - klo:16.58 »
Olen laittanut vaikka kuinka monta kertaan hakuun, mutta vain yksi aihe on vain osittain toiminut/olen vain ymmärtänyt puolet.  :(
Tällä hetkellä vain valo vilkkuu kortissa..  :-\
Eli voisiko joku laittaa täysin tyhmälle tyypille ohjeita? (tarkoitin minua..;))

Lisää [ratkaistu] ketjun ensimmäisen viestin otsikkoon, kun ongelma ratkeaa.

eliasj

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 4075
    • Profiili
Vs: A-link Wlan kortti WL54PC(c)
« Vastaus #3 : 13.10.07 - klo:17.43 »
http://forum.ubuntu-fi.org/index.php?topic=12361.0;prev_next=next
Tuo uusi ajuri saattaa olla mukana uusimmassa Ubuntussa, joka ilmestyy alle viikon päästä, Gutsy Gibbonissa (7.10).
alias vililikku