Kirjoittaja Aihe: HP PSC 1410 A6-tulostus ja skannaus [ratkaistu]  (Luettu 3280 kertaa)

Mario92

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 691
  • OMNOMNOMN
    • Profiili
    • Marioplaneetta
Jep, eli sain (ostin eurolla  ;)) kaverilta tuon ko. monitoimivehjeen ja olen törmännyt pariin bropleemaan.

Tulostus:
Tulostus toimii mukavasti, mutta mistä voin vaihtaa tulostuslaadun tasoa (winblowssissa vedos, normaali, valokuva, jne), sekä miten voin muuttaa paperin kokoa? Olen jo kokeillut Gimpillä muuttamalla koon A6 ja kuvaesikatselun tulostuksen kooksi A6 sekä tulostimen ominaisuuksista A6, Eikä toimi!

Skannaus:
Käytän tuota mukana tullutta xsane ohjelmaa ja huomasin itse (ihme ja kumma  :o) miten skannauslaatua parannetaan, mutta miten saan tuon skannausleveyden oikeaksi? Skannaa kyllä koko pituudelta, mutta vain puolet leveydestä.  :-[

Ratkaisuja?:
Laitoin tuossa jo emailia tuonne HP:lle, jossa sanottiin että HP ei tuo linux ajureita, mutta antoivat seuraavan osoitteen:
http://hplip.sourceforge.net/ HP Linux imaging and printing
Laittoivat loppuun, että eivät sitten ole vastuussa, jos koneelle tai tulostimelle käy jotain..  :o
Kuitenkin, kävin kirjaston koneella lataamassa tuon ohjelman tikulle ja laitoin omalle koneelle. Asennus lähti sujuvasti, mutta tökkäsi siihen ettei minulla ole nettiä!  :'(
Eli odottelen vielä, kunnes saan netin toimimaan...
« Viimeksi muokattu: 16.10.07 - klo:14.25 kirjoittanut Mario92 »

Lisää [ratkaistu] ketjun ensimmäisen viestin otsikkoon, kun ongelma ratkeaa.

eliasj

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 4075
    • Profiili
alias vililikku

Mario92

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 691
  • OMNOMNOMN
    • Profiili
    • Marioplaneetta
Vs: HP PSC 1410 Käyttö (A6-tulostus ja skannaus)
« Vastaus #2 : 16.10.07 - klo:14.24 »
Ongelma ratkesi asentamalla Ubuntu 7.10  :D

Lisää [ratkaistu] ketjun ensimmäisen viestin otsikkoon, kun ongelma ratkeaa.