Kirjoittaja Aihe: Minkälainen viinapää sulla on? Vai käytätkö ollenkaan?  (Luettu 2201 kertaa)

Credo

  • Vieras
Itellä on varmaankin hyvä,koska olen AINA se viimeinen joka pippaloissa öyrästää.(en tarkoita tappelua tai sellaista vaan sitä kuka viimesenä sammuu)Nyt oon vetänyt mäyrän.Aloitin siinä 21 aikaa ja vieläkin virtaa riittää.Tosin oon vetänyt jo reippaasti enemmän,kuin mäyrän. Oliskohan 16 tai 17 pullo karhua menossa.Nukkumaan vois alkaakin,kun tekeminen loppuu.Mutta mites teillä?...Onko imu pois parin tolpan jälkeen vai lisääkö holi  virtaa elimistöön?

Myrtti

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 112
    • Profiili
    • http://myrtti.fi
Tiedättekö, tätä keskustelupalstaa tunnetusti seuraa alakouluikäisiä ihmisiä. En halua ryhtyä kukkahattutäteilemään, mutta haluaisin myös muistuttaa siitä, että Intterhweb on täynnänsä suomenkielisiä keskustelufoorumeita, joissa ns. "känniörvellysthreadit" ovat enemmän kotonaan. Jätetään tällaiset hyvän maun rajamailla olevat keskustelunaloitukset jonnekin muualle, kiitos.

Jos haluatte keskustella tästä linjanvedostani, voitte vapaasti laittaa sähköpostia osoitteeseen myrtti+ubuntu(miukumauku)gmail.com

Kiitos.
GCS/ED/FA/H/P/S/L/O d- s:+ a33 C++ UL+ P+ L+++ E W+++ N+ o K+ w+(---) !O M?>+ V? PS++>$ PE>$ Y+ PGP- t+ 5+++ X+ R tv- b+++ DI++++ D-- G e>+++ h- r x+