32-bittinen pyörii 'helpommin' 64-bittisessä koneessa, 64-bittisessä joutuu vähän säätämään että saa suljettuja juttuja (skype, flash jne) toimimaan, mutta mahdollista kuitenkin.
Tuosta nvidian ongelmasta en osaa sano, suosittelen käyttämään tämän forumin hakua, vastaavia ongelmia lienee ollut muillakin..
Zemiä!
r