Kirjoittaja Aihe: Uudet blogikirjoitukset!?  (Luettu 2698 kertaa)

peran

• Vieras
Uudet blogikirjoitukset!?
« : 19.09.07 - klo:02.27 »
Olisi ihan kiva, jos olisi täällä keskustelunkin puolella vihje siitä, kun uusi blogi tulee:
Vaikka niitä tulisikin säännöllisesti, mutta minulla ei ainakaan ole tietoa ko. säännöstä, ja niitä on kiva lukea, kun vain muistaisi ja huomaisi ko. kirjoitukset.

Jos vaikka tämä olisi ko. säikeen perusta.

Tässä säikeessä tosin voisi olla myös podcastitkin, tosin sen julkaisuun on taidettu käyttää toista säiettä.

No, tämän viikon blogi on jo tullut:
Openmind 2007

Mahdollisesti tämän säikeen voisi myös stickata yleistä keskustelua alueen viestien alkuun, jotta blogien kirjoittajien ei tarvitse tätä viestiä etsiä. Jos joku toinenkin moderaattori on samaa mieltä, niin voisi stickata tämän. Muuten tämä on vain yksinäistä tyhjää jorinaa.

Risto H. Kurppa

• Käyttäjä
  • Useita Kubuntuja ajossa.
    • Profiili
    • http://risto.kurppa.fi
Vs: Uudet blogikirjoitukset!?
« Vastaus #1 : 19.09.07 - klo:07.39 »
niin siis uudet podcast-kirjoitukse blogikirjoitukset, ei uudet 'blogit', jaa, juu, tai miksei nekin, jos niitä jossain syntyy.. Mutta meinaan että tottahan kaikilla on ubuntu-blogin rss seurannassa maar?!

r
UUSI UBUNTUN KÄYTTÄJÄ: SÄÄSTÄ AIKAASI LUKEMALLA  -> TÄMÄ <-

Kari Argillander

• Käyttäjä
  • Kubuntu - Hardy
    • Profiili
« Vastaus #2 : 19.09.07 - klo:09.40 »
Minustakin rss riittää aivan hyvin. Kait käytät sitä peran käytäthän.  :-*
Kaikkea täällä sanomaani saa käyttää public domain lisenssillä. Lainauksia ei saa käyttää ellei lainauksen lähde sitä salli. Tiedostoja ei saa käyttää ellei sitä erikseen sallita.

Jallu59

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #3 : 19.09.07 - klo:13.23 »
Kun joutuu käyttämään useaa eri konetta, niinkuin minä(n.4,...,n), eri paikkakunnilla jopa, niin RSS:iä ei oikein voi hyödyntää. Joten peini vinkki täälläkään ei olis pahitteeksi. Nyt saattaa mennä pari viikkoa, ennekuin huomaan käydä kurkkimassa blogia.

T:Jallu59
Jari J. Lehtinen, Wanhempi (iki?)tietoteekkari & tietotekniikkakonsultti Turust, P4-HT / 3,0 GHz, Intel945 IGP 226MB & 4GBram & UbuntuStudio 14.04. Toshiba Satellie 50-C, i5 dual-core 2,3GHz, ubuntu-mate 16.04 LTS

peran

• Vieras
« Vastaus #4 : 19.09.07 - klo:14.49 »
Minustakin rss riittää aivan hyvin. Kait käytät sitä peran käytäthän.  :-*

Nop, eipäs ole tullut käytettyä. Pitäneen ruveta käyttämään.

Risto H. Kurppa

• Käyttäjä
  • Useita Kubuntuja ajossa.
    • Profiili
    • http://risto.kurppa.fi
« Vastaus #5 : 19.09.07 - klo:15.02 »
Kun joutuu käyttämään useaa eri konetta, niinkuin minä(n.4,...,n), eri paikkakunnilla jopa, niin RSS:iä ei oikein voi hyödyntää. Joten peini vinkki täälläkään ei olis pahitteeksi. Nyt saattaa mennä pari viikkoa, ennekuin huomaan käydä kurkkimassa blogia.

google reader?

r
UUSI UBUNTUN KÄYTTÄJÄ: SÄÄSTÄ AIKAASI LUKEMALLA  -> TÄMÄ <-

eliasj

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #6 : 19.09.07 - klo:15.56 »

google reader?

Oisin just sanonu samaa. Mä käytän sitä ihan vakituisesti, ja ihan hyvin se toimii.
alias vililikku