Kirjoittaja Aihe: Vielä ne videot, ubuntu ja mozilla  (Luettu 1894 kertaa)

MMake

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 46
    • Profiili
Vielä ne videot, ubuntu ja mozilla
« : 18.09.07 - klo:21.11 »
Elikkä. Söörtsi on käyty jo jotenkuten läpi, mutta.. Edelleenkin youtuben videoiden katselu kaataa koko koneen. Kyseessä siis 7.04 versio.. Eivät toimi myöskään toisella selaimella, mikä on epiphany. Nyt jälleen niitä hyviä ideoita vastaan..

xtrava

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 13
    • Profiili
Vs: Vielä ne videot, ubuntu ja mozilla
« Vastaus #1 : 18.09.07 - klo:21.27 »
Auttaisiko jo synapticsessa poistat totem-gstreamer asennuksen (totem-mozilla poistuu samalla). Asennat sitten (edelleen synapticin avulla) tilalle totem-xine ja sen jälkeen tuo totem-mozilla takaisin. Jos katsot divx/xvid -videoita, asenna vielä libxine1-ffmpeg.

Minulla em. poisti tökkimisongelman nettivideoissa. Kaatumisongelmia ei kylläkään minulla ollut joten en tiedä onko apua.
hp omnibook xe4500 kannettava - P4-M 1,7Ghz - 1024Mt  - Dual-boot Ubuntu 7.04 & Windows XP

pttk

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1045
    • Profiili
Vs: Vielä ne videot, ubuntu ja mozilla
« Vastaus #2 : 19.09.07 - klo:01.57 »

Hmm. Voinpi olla väärässäkin mutta kaikki YouTuben videot mitä olen muutamaan kuukauteen katsonut, ovat Flash sellaisia jos haluaa itse voi ne muuttaa kyllä avi,ksi kuten XviD & DivX.

Ja kaikki näkyy yhtä hyvin kuin esim tämä,  http://www.youtube.com/watch?v=bFgluZqtFeQ.    ( Tai jos ei näy niin sittenhän jossain on kyllä jotain poskellaan. )

Eli täällä ei mitään ongelmia saatika kaatumisia  FF & Flash toistaa nuo suoraan.





Debian 6 "Squeeze", Ubuntu  10.04, Ubuntu 12.04

xtrava

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 13
    • Profiili
Vs: Vielä ne videot, ubuntu ja mozilla
« Vastaus #3 : 19.09.07 - klo:02.06 »

Hmm. Voinpi olla väärässäkin mutta kaikki YouTuben videot mitä olen muutamaan kuukauteen katsonut, ovat Flash sellaisia jos haluaa itse voi ne muuttaa kyllä avi,ksi kuten XviD & DivX.

Niinpä onkin flash-videoita oletukseltaan. Silloin tuosta aiemmasta viestistäni ei ole apua tähän ongelmaan.
hp omnibook xe4500 kannettava - P4-M 1,7Ghz - 1024Mt  - Dual-boot Ubuntu 7.04 & Windows XP