Kirjoittaja Aihe: "MIME-tyyppiä application/octet-stream ei löytynyt"  (Luettu 3770 kertaa)

kingi89

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 78
    • Profiili
    • Kingi.tk
No nyt tuli sellainen ongelma etten tiedä yhtään mistä voisi johtua ja vinkkiä kaivataan. Tulee ihan Windowsin virheilmoitukset mieleen.

Eli kun leijutan kursoria kuvan päällä Konquerorissa (että näyttäisi lisätiedot kuvaan liittyen), antaa virheilmoituksen: MIME-tyyppiä application/octet-stream ei löytynyt. Samaa näyttäisi tapahtuvan myös satunnaisesti muillekin tiedostoille ja mm. Amarok heittää käynnistyessään samaa virhettä.

Käytössä siis Kubuntu Feisty ja KDE-työpöydällä työskentelen.

kingi89

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 78
    • Profiili
    • Kingi.tk
Vs: "MIME-tyyppiä application/octet-stream ei löytynyt"
« Vastaus #1 : 17.09.07 - klo:17.51 »
Hmm... hiljaista...

Mahtaisiko joku tietää minkä asetustiedoston poistolla homma alkaisi taas pelittää ettei tarvitse randomilla lähteä poistamaan?

toster

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 7
    • Profiili
Vs: "MIME-tyyppiä application/octet-stream ei löytynyt"
« Vastaus #2 : 25.09.07 - klo:15.03 »
Noniin, olen uusi käyttäjä foorumilla ja Kubuntussa.
Minulla heittää nyt jostain syystä täsmälleen samaa herjaa. En löytänyt kovalla googlettamisellakaan tähän ongelmaa apua. Oletko saanut ongelman jotenkin poistettua vai mikä on tilanne?
Onko jollain muulla vinkkejä miten tästä pääsisi eteenpäin?? On todella rasittava ongelma, alkaa jo muistuttaa windowssia  :o

PeeAaa

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 233
    • Profiili
Vs: "MIME-tyyppiä application/octet-stream ei löytynyt"
« Vastaus #3 : 25.09.07 - klo:15.25 »
Tässä jollakin sama vaiva susessa ,jos tätä voisi soveltaa kubuntuun. Toiseksi viimeinen viesti.

http://www.linuxquestions.org/questions/showthread.php?t=133908

T:PeeAaa

snifi

  • Vieras
Vs: "MIME-tyyppiä application/octet-stream ei löytynyt"
« Vastaus #4 : 24.03.08 - klo:11.36 »
Minulle sattui tuo sama ongelma Kubuntussa eilen, ja vaikka tämä on vanha viestiketju, niin ehkä on hyvä lisätä yksi löytämäni ratkaisu tähän:

1) Valitse K-valikko --> Suorita komento... --> kirjoita: kcontrol
2) Valitse KDE-komponentit --> Tiedostosidokset --> Lisää
3) Valitse ryhmä: application, kirjoita tyypin nimi: octet-stream
4) Paina OK, ja valitse Käytä tai Alusta