Aiempaan kysymysnippuuni kaipaisin vielä vastauksia. Paljon olen tosin asennuskokeilusta
oppinut, vähän liian myöhään. Ja näitä asioita ei todellakaan kerrota Ubuntu_tutuksi dokuissa,
vaikka se monella lailla hyvä onkin. Eli nyt haluaisin viisastuneena tehdä homman uudestaan
(erilainen osiointi, suomenkieliset panelit, jne...). En kuitenkaan uskalla vetää XPlla sen näkemää
52 gigan osioita sileäksi, koska ubuntun asennus on kaiketi ronkkinut buuttitietuetta, eikä mulla
ole XP:n asennusmediaa, jolla voisin sen ehjätä. Onko mitään hallittua tapaa uninstalloida
ubuntu-asennus? Jollei, mitä tapahtuu, jos annan asennuksen käynistyä uudelleen live-CDltä?
Voinko näin tehdä uudet määritykset?
Ja please, Ubuntu-oppaaseen selvitys eri tiedostojärjestelmistä ubuntun näkövinkkelistä, siis
mikä on native tiedostomuoto, mitä se osaa lukea ja mitä kirjoittaa. Samoin, mitä pitää huomioida
osionnissa. Esim. se, ettei XP ollenkaan näe ext3-osioita oli minulle yllätys. En vieläkään tiedä,
mitä tapahtuu, jos lähden PM:llä uudelleenjärjestelemään osioita, enkä ole innokas kokeilemaan..
Kiitti kaikista vinkeistä!