Kirjoittaja Aihe: paluu kubuntuun (ongelma)  (Luettu 1878 kertaa)

Hertsi

• Käyttäjä
    • Profiili
paluu kubuntuun (ongelma)
« : 15.08.07 - klo:18.16 »
Eli latasin edubuntu-desktopin  ;D ja olin eka tyytyväinen mutta nyt siinä on ilmentyny           
ongelmia ja haluun mun kubuntun takasin. ongelmani on se että en saa edubuntua  poistettua
oon valinnu synapticista poista
mutta siitä ei lähe kaikkiosat ja se sotkee yhä mun konetta
 ???  _         

Kari Argillander

• Käyttäjä
  • Kubuntu - Hardy
    • Profiili
Vs: paluu kubuntuun (ongelma)
« Vastaus #1 : 15.08.07 - klo:20.08 »
Nämä ovat aina ongelma haulla löytyy tästä paljon esim kde pois tai gnome pois tai muuta vastaavaa sama periaate jos siis löytyy vastausta.
Kaikkea täällä sanomaani saa käyttää public domain lisenssillä. Lainauksia ei saa käyttää ellei lainauksen lähde sitä salli. Tiedostoja ei saa käyttää ellei sitä erikseen sallita.

audi

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #2 : 15.08.07 - klo:20.27 »
Eli latasin edubuntu-desktopin - - - ja haluun mun kubuntun takasin. ongelmani on se että en saa edubuntua  poistettua mutta siitä ei lähe kaikkiosat ja se sotkee yhä mun konetta

Jos innostut vielä kokeilemaan erilaisia työpöytiä, asenna näillä ohjeilla, mutta edubuntua ei ikävä kyllä löytynyt.
Mozillazine

A1398 ym romua,  macOS 10.13
Linux Mint 18, Mate

eliasj

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #3 : 17.08.07 - klo:22.33 »
Eli latasin edubuntu-desktopin  ;D ja olin eka tyytyväinen mutta nyt siinä on ilmentyny           
ongelmia ja haluun mun kubuntun takasin. ongelmani on se että en saa edubuntua  poistettua
oon valinnu synapticista poista
mutta siitä ei lähe kaikkiosat ja se sotkee yhä mun konetta
 ???  _         

Jos käytät uusinta Ubuntua (Feisty Fawn, 7.10), saat poistettua edubuntu-desktopin riippuvuudet tällä komennolla:
Koodia: [Valitse]
sudo apt-get autoremove edubuntu-desktop
alias vililikku