Kirjoittaja Aihe: Äänet pois ubuntusta? [ratkaistu]  (Luettu 2417 kertaa)

Grandi

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 70
    • Profiili
    • Mun kotisivut englanniksi
Äänet pois ubuntusta? [ratkaistu]
« : 14.08.07 - klo:19.29 »
No joo, tein tässä vastikään aiheen miten otetaan äänet pois KDE:stä, mutta kun Ubuntussa (Gnome + feisty) on hieman eri juttu. Äänet toimivat kaikilla nettisivuilla, ja Ubuntun alussa, vaikka olen laittanut äänet nollille. Olisiko KDE sekoittanut asetukset jotenkin?  ???
« Viimeksi muokattu: 17.08.07 - klo:12.56 kirjoittanut Petri Järvisalo »

Credo

  • Vieras
Vs: Äänet pois ubuntusta?
« Vastaus #1 : 14.08.07 - klo:20.41 »
Siis mitä tässä nyt tarkoitetaa? Haluat siis sillain että pihahustakaan ei kuulu? No johto pois äänikortista tai Stereot/Vahvari/kajarit kiinni :) Tossa päiväyksen ja kellon vieressä on kaiuttimen kuva Klikkaa oikealla ja Avaa äänenvoimakkuuden hallinat Sieltä Pää ja PCM kohdista alhaalta kaiuttimia klikkaat että niihin tulee punainen ruksi.Noilla pimenee äänet ainakin omasta koneesta. Jos tarkoitus on saada järjestelmän äänet vain pois Järjestelmä -->Asetukset -->Ääni -->Äänet ja kummastakin raksi pois.Kirjautumis ääni lähtee pois Järjestelmä --> Ylläpito --> Kirjautumis ikkuna --> Esteettömyys raksi pois "Kirjautumisikkuna valmis.Toivottavast tosta oli jotain hyötyä :)

Grandi

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 70
    • Profiili
    • Mun kotisivut englanniksi
Vs: Äänet pois ubuntusta?
« Vastaus #2 : 15.08.07 - klo:19.26 »
Siis mitä tässä nyt tarkoitetaa? Haluat siis sillain että pihahustakaan ei kuulu? No johto pois äänikortista tai Stereot/Vahvari/kajarit kiinni :) Tossa päiväyksen ja kellon vieressä on kaiuttimen kuva Klikkaa oikealla ja Avaa äänenvoimakkuuden hallinat Sieltä Pää ja PCM kohdista alhaalta kaiuttimia klikkaat että niihin tulee punainen ruksi.Noilla pimenee äänet ainakin omasta koneesta. Jos tarkoitus on saada järjestelmän äänet vain pois Järjestelmä -->Asetukset -->Ääni -->Äänet ja kummastakin raksi pois.Kirjautumis ääni lähtee pois Järjestelmä --> Ylläpito --> Kirjautumis ikkuna --> Esteettömyys raksi pois "Kirjautumisikkuna valmis.Toivottavast tosta oli jotain hyötyä :)

Kiitoksia. Kajareita ei ole ja käytän läppäriä, mutta tuo jälkimmäinen vaihtoehto onnistui, vaikka olin sitä aiemmin säätänyt tuloksetta!  :o