Kirjoittaja Aihe: Linux playstation kakkoseen live cd:ltä.  (Luettu 2438 kertaa)

k00pa

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 201
  • <*_*>
    • Profiili
    • Pelikoira
Linux playstation kakkoseen live cd:ltä.
« : 10.08.07 - klo:17.21 »
Google tuo eteen vain maksullisen version jonka voi ostaa kovalevyllä varustetun pleikkarin linuxilla, mutta olisiko mahdollista pyörittää linuxia pleikkarilla live cd:ltä?

Kari Argillander

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 437
  • Kubuntu - Hardy
    • Profiili
Vs: Linux playstation kakkoseen live cd:ltä.
« Vastaus #1 : 10.08.07 - klo:17.35 »
Itse en ole törmännyt ilmaiseen linuxiin joka kävisi pleikka 2. Veljelläni tuo paketti on, mutta en ole päässyt valitettavasti kokeilemaan. Kuulemma ihan toimiva paketti. Tuota kaupallista versiota pyöritetään joko live-cdltä tai asennetaan kiintolevylle. Jos ubuntun normaalia live-cdtä yrität pyörittää pleikalla niin ei tule mitään se olisi sama kuin tuikkaisit tietokonepelin sinne.
Kaikkea täällä sanomaani saa käyttää public domain lisenssillä. Lainauksia ei saa käyttää ellei lainauksen lähde sitä salli. Tiedostoja ei saa käyttää ellei sitä erikseen sallita.

eDIT

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 319
    • Profiili
Vs: Linux playstation kakkoseen live cd:ltä.
« Vastaus #2 : 11.08.07 - klo:15.00 »
BlackRhino GNU/Linux taitaa kakkosella käydä. En tosin ole varma, mutta muistaakseni kyseisen jakelun kehitys on jo lopetettu.

EDIT: Eipä mahda kyllä myöskään tuosta jakelusta olla live cd:tä, luulen.

http://blackrhino.xrhino.com/main.php?page=home
« Viimeksi muokattu: 11.08.07 - klo:15.05 kirjoittanut eDIT »

k00pa

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 201
  • <*_*>
    • Profiili
    • Pelikoira
Vs: Linux playstation kakkoseen live cd:ltä.
« Vastaus #3 : 11.08.07 - klo:15.05 »
BlackRhino pitää asentaa kovalevylle, jota minulla ei ole. Ei näytä liveäkään olevan.

eDIT

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 319
    • Profiili
Vs: Linux playstation kakkoseen live cd:ltä.
« Vastaus #4 : 11.08.07 - klo:15.19 »
BlackRhino pitää asentaa kovalevylle, jota minulla ei ole. Ei näytä liveäkään olevan.

Joo veikkaan, että live-cd linuxia pleikari 2 ei ole..  :P