Ajattelin tutustua Linuxiin. Latasin ja poltin asennus-CD:n. Kone käynnistyy Ubuntuun, kielen saa valittua mutta siitä eteenpäin tulee "Loading isolinux: Disk error 20, AX=4200, drive EF" "1/0-virhe, Error reading boot CD, Käynnistä uudelleen". Ja sama peli taas... Epäonnistuiko CD:n poltto, eli menikö uusiksi?