Kirjoittaja Aihe: Dreamscene?  (Luettu 3303 kertaa)

tupu

• Vieras
Dreamscene?
« : 22.07.07 - klo:20.37 »
onko ubuntuun/opensuseen tai ylipäätänsä mihikään distroon saatavilla microsoftin dreamscene tapaista taustakuvaa? sellainen olisi ihan mukava ;)

Tuplanolla

• Käyttäjä
  • Reg. Linux user #423604
    • Profiili
Vs: Dreamscene?
« Vastaus #1 : 22.07.07 - klo:20.46 »
onko ubuntuun/opensuseen tai ylipäätänsä mihikään distroon saatavilla microsoftin dreamscene tapaista taustakuvaa? sellainen olisi ihan mukava ;)
Mukava korkeintaan kuluttamaan kaikki koneen tehot.

Ei kuitenkaan ihan heti löytynyt. Jossain videossa olen nähnyt kyllä videon taustakuvana, muttei tähän hätään löydy.
Lisää [ratkaistu] ketjun ensimmäisen viestin otsikkoon, kun ongelma ratkeaa!

Ubuntuu

• Käyttäjä
  • Linux koodari
    • Profiili
    • Kotisivuni
« Vastaus #2 : 22.07.07 - klo:21.06 »
Compizin ja xwinwrapin avulla saa minkä tahansa videon tai vaikka TV:n taustakuvaksi.

tupu

• Vieras
« Vastaus #3 : 22.07.07 - klo:21.13 »
Lainaus
Mukava korkeintaan kuluttamaan kaikki koneen tehot.

Ei kuitenkaan ihan heti löytynyt. Jossain videossa olen nähnyt kyllä videon taustakuvana, muttei tähän hätään löydy.

käsittääkseni dreamscenekin pyörii näyttiksen muistissa joten ei sen pitäisi kuluttaa koneen tehoja, korjatkaa jos olen väärässä.

tupu

• Vieras
« Vastaus #4 : 22.07.07 - klo:21.15 »
Compizin ja xwinwrapin avulla saa minkä tahansa videon tai vaikka TV:n taustakuvaksi.
saisko berylissä? kun sitä käytän.

Tuplanolla

• Käyttäjä
  • Reg. Linux user #423604
    • Profiili
« Vastaus #5 : 22.07.07 - klo:21.16 »
käsittääkseni dreamscenekin pyörii näyttiksen muistissa joten ei sen pitäisi kuluttaa koneen tehoja, korjatkaa jos olen väärässä.
Ei siellä muistissa mitään ajeta.
Se vain on siellä muistissa ja sitä ajetaan jollain muulla.

Kyllä se mulla Vistassa kulutti prosessorin tehoja. Ilman sitä oli n. 5% käyttöaste ja sen kanssa se hyppi 20 ja 50 välillä.
Lisää [ratkaistu] ketjun ensimmäisen viestin otsikkoon, kun ongelma ratkeaa!

tupu

• Vieras
« Vastaus #6 : 22.07.07 - klo:21.33 »
Lainaus
Kyllä se mulla Vistassa kulutti prosessorin tehoja. Ilman sitä oli n. 5% käyttöaste ja sen kanssa se hyppi 20 ja 50 välillä.
taidat olla oikeassa ;) tein testin.

Ubuntuu

• Käyttäjä
  • Linux koodari
    • Profiili
    • Kotisivuni
« Vastaus #7 : 23.07.07 - klo:09.00 »
saisko berylissä? kun sitä käytän.
Pitäisi toimia siinäkin. Suosittelen kuitenkin siirtymään Compiz Fusioniin, koska beryliä ei enää kehitetä.

tupu

• Vieras
« Vastaus #8 : 23.07.07 - klo:10.09 »
Kiitoksia vastauksista! tuo Compiz Fusioniin vaikuttaa hyvältä. opensuse 10.3 alpha 6 latauksessa, toivottavasti siinä sitten toimii ;)

teprrr

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #9 : 25.07.07 - klo:18.09 »
KDE-käyttäjille tiedoksi, että KDE4:een on mitä luultavimmin myös tulossa mahdollisuus opengl-taustakuvanpiirtäjiin.