Eihän käyttökoneena voi olla muu kuin pöytäkone! Läppäri sen sijaan on hyvä lelu
Näinhän se vähän on, mutta kun en ole itse tuota konetta ostanut niin ei mahda mitään. Sen olen, kyllä todennut, että tällaisilla teho-kannettavilla ei tee mitään, koska tämä on liian raskas kannettavaksi, mutta ei riittävän tehokas teho käyttöön.
Jatkossa jos konetta ostan niin ostan kunnon pöytäkoneen käyttökoneeksi ja jos kannettavaa tarvitsen niin jonkun kevyt kannettavan.
jaa'a mitä mahdat koneelta töissäsi vaatia jos nyky kannettavien tehot ei riitä?
pelaaminen tietysti on asia erikseen ja jos suunnittelet jotain missä tarvitaan 3D mallinnusta niin voi olla että näytön ohjaimesta loppuu nopeasti teho kun ikää tulee ja pöytä koneeseen sen voi vaihtaa, mutta en kyllä keksi oikein muuta mihin kannettavalla nykyään ei pystyis. ja IBM(Lenovo) sekä sony ainakin ovat tehneet koneet joilla tuokin taatusti onnistuu.
Tietysti jos omasta pussista menee rahat niin kyllä kannettavat vielä maksavat enemmän.
itselleni aikoinaan ostin "teho" kannettavan ja tässä se vielä on täysin voimissaan ainut on että radeon 9000 64Mb on aika heikko jos haluaisi pelata uusia pelejä.
eikä pöytä koneeseen saa edes näin hyvää litteää näyttöä jos ei osta 20" pienemmät häviää tarkkuudessa järkiään. ja sen jälkeen koneen hintakin alkaa olla kannettavan luokkaa kun kunnon näytön ostaa.
tämä kysymys ja kommentit vain siksi koska olen utelias tietämään mitä hommaa teet jos tarvitset niin älytöntä myllyä ettei kannettavasta ole sitä hoitamaan.
mutta se on totta että itsekin ostan seuraavan koneen eri perustein kuin tämän sillä akun pitää kestää työpäivä ja kone ei saisi painaa. ja en pelaa nykyään enää juurikaan.
itse suhtaudun tähän kannettava/pyötyäkone asiaan eritavalla, koska en tee pöytäkoneella mitään ja vähintää selkä särkyisi sitä raahatessa paikasta toiseen.