Kirjoittaja Aihe: Miten saan ajurit wintv-hvr 1100 digi-korttiin?  (Luettu 1805 kertaa)

Maza_88

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1
    • Profiili
elikkäs kuinka saan asennettua jonkinmoiset ajurit kyseiseen korttiin ja millä ohjelmalla näkyisi ja toimisi hyvin..? ja olen aloittelija ubuntun kanssa joten pitkää pinnaa vaaditaan.. kiitos...

JTap

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 276
    • Profiili
Vs: Miten saan ajurit wintv-hvr 1100 digi-korttiin?
« Vastaus #1 : 11.07.07 - klo:22.55 »
Tuon kortin pitäisi toimia feistyssä suoraan kaffeinella ilman mitään säheltämisiä. Tutustu myös vanhempaan ketjuun kortistasi http://forum.ubuntu-fi.org/index.php?topic=4797.msg51743

timbba

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1413
    • Profiili
Vs: Miten saan ajurit wintv-hvr 1100 digi-korttiin?
« Vastaus #2 : 12.07.07 - klo:07.25 »
elikkäs kuinka saan asennettua jonkinmoiset ajurit kyseiseen korttiin ja millä ohjelmalla näkyisi ja toimisi hyvin..? ja olen aloittelija ubuntun kanssa joten pitkää pinnaa vaaditaan.. kiitos...

Jos siis siinä on tuo conexantin piiri, niin....
Edgyssä toimii varmaan heittämällä, mutta Feistyssä joudut lataamaan sille cx88-dvb moduulin itse (bugi Feistyssä, mutta ilmeisemmin jossain vaiheessa uudemmat kernelit korjaavat tilanteen).

Tuon edellä olevan moduulin voi ladata myös Feistyssä /etc/modules -tiedostossa automaattisesti koneen käynnistyessä. Eli lisätä kyseiseen tiedostoon "cx88-dvb" ja homman pitäisi pelittää.