Kirjoittaja Aihe: LinuxDCpp -> se tavallisin ongelma; ei kykene lataamaan [ratkaistu]  (Luettu 2100 kertaa)

ippanis

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 73
    • Profiili
Noniin yritin kyllä etsiä täältä foorumeilta ja vähän muualtakin, mutta en ole nyt tunnin päänraapimisen aikana saanut toimimaan. Ongelmahan ei nyt voi olla enää kovin iso kun se on enää tästä kiinni.

Eli tosissaan kyselen nyt lähinnä asetusvalikosta. Siellähän valitaan joko active tai passive. Tai firewall with manual portforward? Ok olen kokeillut sekä activea, että tuota viimeisintä vaihtoehtoa; kumpikaan ei ole tuonut toivottua tulosta. Tottapuhuakseni en ole edes kokeillut passivea, mutta haluan saada sen toimimaan activena.

Olen myöskin avannut purkin palomuurin että siellä on auki nyt UDP ja TCP:lle omansa auki. Mutta mikäs tämä TLS portti nyt sitten oikein on? Tällä hetkellä mulla on siinä tosiaan arvona 0 koska en tosiaan tiedä ollenkaan mikä tämä portti edes on?

Eiköhän näillä potilaan ohjeilla saada joku lääkäri hoitamaan ongelmaa tähän hätään..
« Viimeksi muokattu: 08.07.07 - klo:12.44 kirjoittanut ippanis »
EI ubuntun voittanutta

eDIT

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 319
    • Profiili
Vs: LinuxDCpp -> se tavallisin ongelma; ei kykene lataamaan
« Vastaus #1 : 07.07.07 - klo:12.54 »
Eli siis eiko dc lataa vai eikö tule edes hakutuloksia? Oletko määrittänyt NAT asetukset? Entä oletko avannut portit linuxin palomuurista (firestarterilla)?

Itselläni asetus ikkuna näyttää tältä:



Tuon xxx.xxx.xxx.xxx:n tilalle tulee siis oma ulkoinen ip:si > http://www.whatismyip.org/

XC

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 23
    • Profiili
Annetaanko tuolle portille Inbound traffic policy Firestarterissa siihen Allow service -kohtaan? Unknown-1412-everyone vai miten?

vellu@vmach

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 348
  • Kiroitusvirheitä jo vuodesta feisty
    • Profiili
Jos on vaihtuva ip, niin saako sitä toimimaan palomuurin kanssa?