En nyt tiedä onko tämä oikealla alueella mutta..
CD:n tyhjentäminen onnistuu.. Myös cd:tä polttaessa kaikki tapahtuu ihan normaalisti. Polttosofta polttaa sen ja asema hyrrää kovaäänisesti. Niinkuin ennenkin, kun on toiminut. Nyt vaan kun laitan cd:n asemaan cd on tyhjä.
Onko polttavani rikki? Vai mistä voisi johtua?
Kiitos.
