Kirjoittaja Aihe: Parhaat gdeskletit  (Luettu 3284 kertaa)

Speque

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 258
  • Ubuntu Hardy Heron
    • Profiili
Parhaat gdeskletit
« : 13.12.05 - klo:21.22 »
Pohditaanpas seuraavaksi vaikka tällaista aihetta. Noita gdesklettejä kun on aikamoinen nivaska, niin parhaiden ja käyttökelpoisimpien löytäminen on hiukan hankalaa.

Siispä: mitkä ovat käyttämäsi / mielestäsi parhaat / mielestäsi käytännöllisimmät gdeskletit?

Itse en tällä hetkellä käytä kuin SideCandy Weatheria, joka vaikuttaisi ihan pätevältä säännäyttäjältä.

Ja jos joku ei tiedä ollenkaan, mistä on kyse, niin asia selvinnee vierailemalla tuolla:

http://gdesklets.gnomedesktop.org/index.php

tai asentamalla paketinhallinnasta paketit gdesklets ja gdesklets-data ja kokeilemalla itse.

_Pete_

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1836
  • Fufufuuffuuu
    • Profiili
Re: Parhaat gdeskletit
« Vastaus #1 : 14.12.05 - klo:13.43 »
Itse en vielä parin kokeilun jälkeen jaksanut innostua koko gDeskletistä. Sen sijaan käytän gkrelmm:ä josta vastaavat asiat näkee.


Juharanto

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 56
    • Profiili
Re: Parhaat gdeskletit
« Vastaus #2 : 14.12.05 - klo:18.12 »
Itselläni on nuo perinteiset deskletsit.. Uptime, Ethernet-liikenne, kovalevyn, prosessorin ja muistin käyttö.

Olen koittanut etsiskellä deksletsia joka ilmoittaisi halutusti päivän/viikon/kuukauden ja johon jokaiselle päivälle saisi lisättyä tapahtumia. Kuluvan päivän tapahtumat pitäisi näkyä kokoajan.. Ts pientä kalenteria muistutuksineen.. Onko ideoita? :)

Ankka

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 931
    • Profiili
Re: Parhaat gdeskletit
« Vastaus #3 : 14.12.05 - klo:20.55 »
Itse en vielä parin kokeilun jälkeen jaksanut innostua koko gDeskletistä. Sen sijaan käytän gkrelmm:ä josta vastaavat asiat näkee.



gkrellm toisaalta on törkeän ruma verrattuna mihinkään muuhun, teemalla tai ilman.

torsmo sen olla pitää: selkeä, yksinkertainen, toimiva ja ennen kaikkea tyylikäs ja täysin muunneltavissa.

Melmacian

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 868
  • Ubuntu Hardy
    • Profiili
Re: Parhaat gdeskletit
« Vastaus #4 : 15.12.05 - klo:17.59 »
Omasta mielestäni hyödyllisin on tuo mikä näyttää, että onko pop3-laatikkoon tullut uusia maileja.
Ja osioiden tyhjän tilan näyttäjät ovat myös ihan käytännölliset.

Itse en hirveästi tykkää noita laitella, tuntuvat jotenki aika raskailta. Hidastavat Gnomen käynnistystäkin aikalailla.

_Pete_

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1836
  • Fufufuuffuuu
    • Profiili
Re: Parhaat gdeskletit
« Vastaus #5 : 15.12.05 - klo:20.33 »
Omasta mielestäni hyödyllisin on tuo mikä näyttää, että onko pop3-laatikkoon tullut uusia maileja.
Ja osioiden tyhjän tilan näyttäjät ovat myös ihan käytännölliset.

Itse en hirveästi tykkää noita laitella, tuntuvat jotenki aika raskailta. Hidastavat Gnomen käynnistystäkin aikalailla.

Ja jos pelailee niin peli nykii sitä mukaan kun deskletit päivittyvät taustalla. Siirryin takaisin gkrellmssiin :)