Kirjoittaja Aihe: MInulla on ACer Aspire 3053wmxl siihen tarttis toimivan linuxin!  (Luettu 2811 kertaa)

Kuhitsu

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 193
    • Profiili
ELi ei kellään sattuisi olemaan ajatusta mikä linux toimisi kuin ... no jokin joka toimii varmasti,,,  tällaisessa. Olen kokeillut tässä aikani kuluksi Ubuntua ja Kubuntua ja PCLinuxOS ja Zenwalkkia ja mikään niistä ei toimi täydelliseen. PCLinuxOS en saanut tätä ATIN näytönohjainta toimimaan, enkä ääniä paitsi kuulokkeista, mutta se ei haittaa.)

eli onko kellään kokemusta acerin kannettavista ja niisstä täydellisesti toimivia linuxia, sellaista ettei tarttis hemmetisti vääntää, mitä ubuntu feusty fawn vaatii kokoajan.. jokainen päivitys aiheuttaa jonkin toimimattomuuden. Onneksi löysin vielä edgyn asennus levyn, ajattelin sen lyä tähän takasi, tai pcLinuxOS ellei joku keksi parempaa tänne minulle :)
Lukihäiriö vaikeuttaa tekstin tuottoani,

"it spoke to the schizophrenic in me... well... two of them actually."

MikkoJP

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1148
  • iBook 600 MHz + Debian 4.0
    • Profiili
eli onko kellään kokemusta acerin kannettavista ja niisstä täydellisesti toimivia linuxia, sellaista ettei tarttis hemmetisti vääntää,

On kokemusta. Kaikki toimineet ihan hyvin. Ei tosin juuri tuossa mallissa :-)

Pysähdy nyt johonkin jakeluun ja yritä saada se toimimaan. Tai osta vanhempi läppäri  ;D


Kuhitsu

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 193
    • Profiili
eli onko kellään kokemusta acerin kannettavista ja niisstä täydellisesti toimivia linuxia, sellaista ettei tarttis hemmetisti vääntää,

On kokemusta. Kaikki toimineet ihan hyvin. Ei tosin juuri tuossa mallissa :-)

Pysähdy nyt johonkin jakeluun ja yritä saada se toimimaan. Tai osta vanhempi läppäri  ;D



niinpä
ubuntu ollu tässä muutaman kuukauden väännösä, edgyllä toimi moitteetta, mutta tämä feistyn jälkeen joutunut säätämään jatkuvasti. ainakun saa yhden asian korjattua menee uudessa päivityksessä jokin sekaisin :)
Lukihäiriö vaikeuttaa tekstin tuottoani,

"it spoke to the schizophrenic in me... well... two of them actually."