Kirjoittaja Aihe: oo ja kirjekuoret  (Luettu 2076 kertaa)

muusikko

• Käyttäjä
    • Profiili
oo ja kirjekuoret
« : 06.06.07 - klo:02.43 »
Olen tapellut pari tuntia kirjekuoren kanssa, onko joku onnistunut tulostamaan sellaisia? Hieno toiminto löytyy OO:sta valikosta Lisää-Kirjekuori. Mutta teksti tulostuu paperille aina väärään paikkaan tai siitä näkyy vain puolet. Kirjekuoren koko on normaali C5 ja yritin sekä ohisyötöllä, että normaalista paperilokerosta. Viimein onnistui jotenkuten kun tallensin tekstin ensin PDF:ksi ja sitten tulostin sen.

Yritin käännellä sivua joka suuntaan sekä OO:ssa että tulostimen asetuksissa mutta siitä ei ollut apua. Saattaahan olla kyllä myös tulostimesta kiinni, Brother DCP-7010.

peran

• Vieras
Vs: oo ja kirjekuoret
« Vastaus #1 : 06.06.07 - klo:08.41 »
Tuskin on tulostimesta kiinni. Onnetonta näkkyy olevan muut paperikoot kuin A4 ja Letter.

Kun haluan tulostaa pienempiin kohteisiin, tulostan printterin sisäisellä ohjelmalla muistitikusta tai muistikortista paperille.

vipu

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #2 : 06.06.07 - klo:15.06 »
Olen tapellut pari tuntia kirjekuoren kanssa, onko joku onnistunut tulostamaan sellaisia?

Juurikin eilen tuli tarvetta C5-kirjekuorien tulostamiselle ja toisella yrittämällä onnistui. Huomasitko "Tulostin"-välilehden siellä "Lisää kirjekuori"-ikkunassa? Itse valitsin sieltä oikeanpuoleisimman vaihtoehton ja syötin kirjekuoren printterin syöttökaukalon oikeasta laidasta. Printterin omiin paperiasetuksiin en koskenut. Tulostimena HP PSC1510.
Kubuntu Gutsy/Hardy

muusikko

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #3 : 06.06.07 - klo:21.44 »
Kyllä eilen kokeilin mielestäni kaikkia vaihtoehtoja, mutta tänään tärppäsi. Ainoa mitä en ollut koittanut oli tulostin-välilehden siirrä oikealle -kohta. Siihen kun laittoi 7cm niin tulos oli tyydyttävä.