Olen kanssa ihmetellyt tätä, tarkoitus oli saada feistyyn käyttöön 2.6.21 kun siinä on natiivi tuki uusimmille terratecin dvb-kortin piireille. Tällä hetkellä kortti pelaa mulla feistyssä versiolla 2.6.20-8+patchit. Tämän sain joskus käännettyä ihan ok muistaakseni käyttäen git:ä.
Uusimmilla kerneleillä ongelmana on kun ei käänny git:stä haetulla sorsalla paketti linux-headers-2.6.21 joka on prereq paketille linux-headers-2.6.21-generic. Tämä jälkimmäinen kyllä kääntyy samoin kun linux-image-2.6.21-generic. Tästä linux-headers-2.6.21-paketista ei tule mitään herjaa - se ei vaan käänny, ihan kun se ei olisi mukana debian/rules:ssa tai tms. vastaavassa. Tätä olen yrittänyt näillä ohjeilla:
https://help.ubuntu.com/community/Kernel/Compile?highlight=%28kernel%29Perinteiseen tyyliin käännettäessä komennolla:
make-kpkg --initrd --rootcmd fakeroot --revision ytimen-versio kernel_image modules_image
tulee deb-paketista ihan hillittöman kokoinen (~200MB) vaikka käytän esim. toimivaa version 2.6.20-8 config-tiedostoa
??