Kirjoittaja Aihe: Acerin alsamixer katoaa ongelma yhä auki!?  (Luettu 5538 kertaa)

Kuhitsu

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 193
    • Profiili
Acerin alsamixer katoaa ongelma yhä auki!?
« : 28.05.07 - klo:20.11 »
EDIT: lisää infoa.
Elikkäs Ubuntu Feisty käytössä

Elikkäs sen jälkeen kun päivitti niin vaihtui volume controlliin jokin Conexant ID 2bfa (OSS MIXER) missä enne oli mielestäni alsamixer.
MITEN JA MISTÄ PYSTYN poistamaan tämän päivityksen tuoman perunan jotta saan äänet taas toimimaan?
feisty tarjos päivityksiä, ja tyhmä kun olen, en katsonut mitä päivitykset tekevät. no, muuta ongelmaa ei tullut kuin että kannettavan acerini omat kajarit menettivät äänet kokonaan ja en saa niitä takaisin. AIkaisemmin homma hoitui helpolla Alsamixerillä mutta nyten en siihen pääse saatikaan pystyisi asentamaan, herjaa että 
Koodia: [Valitse]
alsamixer: function snd_mixer_load failed: Invalid argument
mitä lienee tarkoittaakaan.

olen vielä melkoisen aloittelija joten en tiedä mitä kertoa etc.

tuota tottelemalla sain äänet kajareihin! JIPPII.. meni vaan kauan, että löysin ohjeen jonka ymmärsin.
http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=205449
« Viimeksi muokattu: 19.08.07 - klo:18.25 kirjoittanut Kuhitsu »
Lukihäiriö vaikeuttaa tekstin tuottoani,

"it spoke to the schizophrenic in me... well... two of them actually."

Kuhitsu

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 193
    • Profiili
Vs: ÄÄNET HUKASSA
« Vastaus #1 : 01.06.07 - klo:00.39 »


Elikkäs sen jälkeen kun päivitti niin vaihtui volume controlliin jokin Conexant ID 2bfa (OSS MIXER) missä enne oli mielestäni alsamixer.
MITEN JA MISTÄ PYSTYN poistamaan tämän päivityksen tuoman perunan jotta saan äänet taas toimimaan?

aaaapuaaa
Lukihäiriö vaikeuttaa tekstin tuottoani,

"it spoke to the schizophrenic in me... well... two of them actually."

janne

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 5150
    • Profiili
Vs: ÄÄNET HUKASSA
« Vastaus #2 : 01.06.07 - klo:00.48 »
Elikkäs sen jälkeen kun päivitti

päivitti mitä?