Kirjoittaja Aihe: MythTv aloittaa tallentamisen liian aikaisin  (Luettu 1792 kertaa)

Nocando

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 48
    • Profiili
MythTv aloittaa tallentamisen liian aikaisin
« : 24.05.07 - klo:14.00 »
Minulla on koneessa Ubuntu 7.04 ja MythTv. Kun valitsen selainkäyttöliittymän kautta tallennettavan ohjelman, ohjelma kyllä tallentuu ihan nätisti muuten, mutta lopusta jää aina vähän pois.

Esimerkiksi sitcomit joita tulee vähän joka kanavalta, lopuvat aina kesken. Tämä siis siitäkin huolimatta että ohjelmatietoihin merkitty puolentunnin sitcom kestää todellisuudessa vain 20 minuuttia (sisältäen mainoskatkon).

Jos sen sijaan laitan "lopeta tallennus myöhemmin" kohtaan 5 minuuttia, se riittää (en ole tarkentanu montako minuuttia pitää lisätä).

Koneen kello on oikein ja se päivittää automaattisesti ajan Saunalahden serveriltä.

Toisena ongelma on itse selainkäyttöliittymä. Se näyttää aina ajat vain 00:00-09:00/00:00-09:00 forrmaatissa, eli 12 tunnin kellolla. Vaikka valinnan muuttaa 24:ksi, niin asetus ei silti jää voimaan.

Vinkkejä?
Nauruhermojen vajaatoimintaan on nyt lääke - Pikkupaprika.com - Internetistä ilman reseptiä.

Naranek

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 28
    • Profiili
Vs: MythTv aloittaa tallentamisen liian aikaisin
« Vastaus #1 : 18.06.07 - klo:11.52 »
Minulla on koneessa Ubuntu 7.04 ja MythTv. Kun valitsen selainkäyttöliittymän kautta tallennettavan ohjelman, ohjelma kyllä tallentuu ihan nätisti muuten, mutta lopusta jää aina vähän pois.
Voit säätää TV:n asetukset -> Yleiset -kohdasta kuinka paljon nauhoituksen alussa ja lopussa nauhoitetaan ylimääräistä. Laita sinne vaikka 600 sekuntia loppuun niin pitäisi riittää vaikka ohjelma olisi myöhässäkin.