Kirjoittaja Aihe: aMSN ja skinit  (Luettu 2000 kertaa)

Tomin

  • Palvelimen ylläpitäjä
  • Käyttäjä / moderaattori+
  • Viestejä: 11442
    • Profiili
    • Tomin kotisivut
aMSN ja skinit
« : 17.05.07 - klo:16.12 »
Miten lisään aMSN:ään skinejä? Tiedän, että ne pitää purkaa /usr/share/amsn/skins kansioon, mutta miten voin purkaa ne vaikka minulla ei ole oikeuksia? Päätteellä ja sudollahan se onnistuisi, mutta mitä minun pitää komentaa?
Automaattinen allekirjoitus:
Lisäisitkö [RATKAISTU] ketjun ensimmäisen viestin aiheeseen ongelman ratkettua, kiitos.

gdm

  • Sitä saa mitä tilaa...
  • Käyttäjä
  • Viestejä: 4363
    • Profiili
    • Keskustelualueiden säännöt
Vs: aMSN ja skinit
« Vastaus #1 : 17.05.07 - klo:17.11 »
voit purkaa ne skinit ensiksi vaikka työpöydälle jonka jälkeen koodia
Koodia: [Valitse]
sudo cp /missä/ladatut skinit/on/ /usr/share/amns/skinstai sudo mv siirtää ne kokonaan
tai rm poistaa ne
tai cp kopioi
Lisää [Ratkaistu] aloitusviestiin jos ongelmasi selviää!
Saamasi tuki on ilmaista, joten älä vaadi tai uhkaile saadaksesi apua!

ee_tee

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 13
    • Profiili
Vs: aMSN ja skinit
« Vastaus #2 : 17.05.07 - klo:19.44 »
Miten lisään aMSN:ään skinejä? Tiedän, että ne pitää purkaa /usr/share/amsn/skins kansioon, mutta miten voin purkaa ne vaikka minulla ei ole oikeuksia? Päätteellä ja sudollahan se onnistuisi, mutta mitä minun pitää komentaa?

Mulla ne toimii silleen, että puran ne /home/kotikansio/.amsn/skins. Sinne on ainakin oikeuksia. Eli siis omassa kotikansiossa on sellainen piilokansio kuin .amsn, sielä skins kansioon.

Tomin

  • Palvelimen ylläpitäjä
  • Käyttäjä / moderaattori+
  • Viestejä: 11442
    • Profiili
    • Tomin kotisivut
Vs: aMSN ja skinit
« Vastaus #3 : 18.05.07 - klo:15.41 »
Tein jo GoddamnDevil:in ohjeilla, mutta tuo ee_tee:n ohjekkin on hyvä kiitos molemmille! :) Taidan tehdä jatkossa ee_tee:n ohjeella, koska se vaikuttaa helpommalta. :)
Automaattinen allekirjoitus:
Lisäisitkö [RATKAISTU] ketjun ensimmäisen viestin aiheeseen ongelman ratkettua, kiitos.